کد خبر : 23153
دیدگاه‌ها برای فساد را باید از نقطه اتصال به منشأ قطع کنیم بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مهر 1398 - 12:00
-

فساد را باید از نقطه اتصال به منشأ قطع کنیم

خبرگزاری فارس نماینده سبزوار در مجلس با بیان اینکه دولت تلاش خود را در کاهش آلام معیشتی مردم بیشتر کند، گفت: موضوع فساد طی چند دهه به وجود نمی‌آید مگر اینکه به یک منشأیی متصل باشد که با پیوستن دستگاه‌ها و سازمان‌ها به دولت الکترونیک امکان محقق شدن دارد. رمضان علی سبحانی‌فر نماینده مردم سبزوار

خبرگزاری فارس

نماینده سبزوار در مجلس با بیان اینکه دولت تلاش خود را در کاهش آلام معیشتی مردم بیشتر کند، گفت: موضوع فساد طی چند دهه به وجود نمی‌آید مگر اینکه به یک منشأیی متصل باشد که با پیوستن دستگاه‌ها و سازمان‌ها به دولت الکترونیک امکان محقق شدن دارد.

رمضان علی سبحانی‌فر نماینده مردم سبزوار در نطق میان دستور خود در صحن علنی امروز سه‌شنبه (۹ مهر ۹۸) پارلمان اظهار داشت: امروز دولت توانسته بسترساز پیشرفت و توسعه کشور به اذعان سازمان‌های بین‌المللی در عرصه‌های مختلف ازجمله فولاد، نانو، کشاورزی، آب‌رسانی و … باشد. مردم فهیم ما شرایط سخت را درک می‌کنند اما از دولت انتظار می‌رود نسبت به کاهش آلام معیشتی مردم تلاش مضاعف نمایند.

وی با بیان اینکه معاهده برجام آن‌قدر محکم نوشته شده که علیرغم اجرای تعهدات متقابل مشمول تحریم‌های سازمان ملل نشده است، ادامه داد: رئیس‌جمهور در سفر اخیر خود به سازمان ملل متحد، اقتدار دیپلماسی کشور را نشان داد.

سبحانی‌فر گفت: آنچه امروز به‌عنوان یک پروژه شفاف‌سازی و فسادزدایی در جامعه پیگیری می‌شود باید گفت موضوع فساد طی چند دهه به وجود نمی‌آید مگر اینکه به یک منشأیی متصل باشد و جلوگیری از فساد با اجرای سیستم‌های مکانیزه و فناوری‌های نوین که متأسفانه دستگاه‌ها و سازمان‌ها برای پیوستن به دولت الکترونیک اجتناب می‌کنند، به وجود می‌آید و درخواست می‌کنم با چنین سازمان‌هایی برخورد نمایند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به اختصار از تمام دولت به دلیل اقداماتی که در حوزه انتخابیه اینجانب انجام دادند، تقدیر و تشکر می‌کنم و امیدوارم که وزرای کشاورزی، آب، راه و شهرسازی، مسکن، کار به مشکلات حوزه انتخابیه بنده توجه بیشتری را داشته باشند.

وی افزود: یکی از عوامل مهم توسعه هر منطقه توجه به زیرساخت‌های آن است که در این دوره توانستیم زیرساخت‌های لازم را در این زمینه به وجود آوریم مانند کارخانه فولاد، اسید سیتریک، بتن‌های سبک، الیاف مصنوعی، داروسازی، سیلیکن منگنز و ده‌ها کارخانجات کوچک و متوسط دیگر یا به بهره‌برداری رسیده یا تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: شاهد بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در حوزه انتخابیه من هستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.