کد خبر : 26237
دیدگاه‌ها برای قدردان همراهی مردم سبزوار در روز طبیعت هستیم بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 فروردین 1399 - 17:53
-

قدردان همراهی مردم سبزوار در روز طبیعت هستیم

ایرنا رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سبزوار گفت: هم‌زمان با روز طبیعت تردد خودرو در جاده‌های سبزوار کاهش چشمگیر داشت که از این جهت قدردان مردم هستیم. سرهنگ هادی طلبه افزود: شهروندان سبزوار همچون سایر هم‌وطنان برای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا روز طبیعت را در منازل خود ماندند. وی ادامه داد: با افراد محدودی که

ایرنا

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی سبزوار گفت: هم‌زمان با روز طبیعت تردد خودرو در جاده‌های سبزوار کاهش چشمگیر داشت که از این جهت قدردان مردم هستیم.

سرهنگ هادی طلبه افزود: شهروندان سبزوار همچون سایر هم‌وطنان برای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا روز طبیعت را در منازل خود ماندند.

وی ادامه داد: با افراد محدودی که از قانون تخطی و با خودروهای خود از منازل خارج شدند طبق مقررات برخورد شده و مشمول اعمال قانون شدند.

وی گفت: در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، هم‌زمان با روز طبیعت تردد خودروها از ساعت پنج بامداد تا ۲۴ امشب از در منازل ممنوع است و در صورت تخلف علاوه بر جریمه پنج میلیون ریالی نسبت به توقیف خودرو به مدت یک ماه اقدام می‌شود.

سرهنگ طلبه افزود: هرچند طرح فاصله‌گذاری اجتماعی که مصوبه ملی است ادامه دارد اما ممنوعیت تردد خودروها از در منزل فقط ویژه روز طبیعت است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.