کد خبر : 22007
دیدگاه‌ها برای مجوز رشته‌های جدید برای دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار صادر شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 2 شهریور 1398 - 13:49
-

مجوز رشته‌های جدید برای دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار صادر شد

ایرنا با هدف گسترش رشته‌های کاربردی در دانشگاه آزاد اسلامی مجوز راه‌اندازی دو رشته جدید «مدیریت کسب و کارهای کوچک» و «مدیریت مالی» در دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار صادر شد. رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار با بیان این مطلب گفت: این رشته‌ها در مقطع کارشناسی ارشد راه‌اندازی شده است و  از مهرماه امسال دانشجو  می‌پذیرد.

ایرنا

با هدف گسترش رشته‌های کاربردی در دانشگاه آزاد اسلامی مجوز راه‌اندازی دو رشته جدید «مدیریت کسب و کارهای کوچک» و «مدیریت مالی» در دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار صادر شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سبزوار با بیان این مطلب گفت: این رشته‌ها در مقطع کارشناسی ارشد راه‌اندازی شده است و  از مهرماه امسال دانشجو  می‌پذیرد.

دکتر محمدرضا سعیدی اصل با اشاره به کاربرد این رشته‌ها افزود: رشته «مدیریت کسب و کارهای کوچک» اهمیت زیادی دارد و دانش‌آموختگان این رشته در زمینه مسائل مالی، بازاریابی، زنجیره تأمین و مدیریت بنگاه از ظرفیت‌های مناسبی برای تأسیس شرکت یا در اختیار گرفتن مدیریت آن برخوردار هستند.

وی اضافه کرد: دانش‌آموختگان رشته مدیریت مالی نیز  علاوه بر کسب توانایی تجزیه‌وتحلیل و حضور فعال در بازارهای مالی می‌توانند وضعیت مالی شرکت‌ها و مؤسسات را مورد ارزیابی قرار داده و در اخذ تصمیمات مالی مؤثر در سازمان‌ها، نقش اساسی ایفا کنند.

دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار سال ۱۳۶۳ تأسیس شده و هم‌اینک پنج هزار دانشجو  در ۵۱ رشته در مقاطع کارشناسی تا دکتری دارد.  

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.