کد خبر : 9743
دیدگاه‌ها برای مجوز فعالیت دو نشریه جدید سبزواری صادر شد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 شهریور 1394 - 19:25
-

مجوز فعالیت دو نشریه جدید سبزواری صادر شد

سبزواریان: دو نشریه جدید سبزواری با مشی و رویکرد اصلاح‌طلبی از هیئت نظارت بر مطبوعات، مجوز فعالیت دریافت کردند. به گزارش رصد، هفته‌نامه‌های «هزاردستان» و «ستاره شرق» برای فعالیت خبری و انتشار در شهرستان سبزوار مجوز فعالیت دریافت کردند. صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول هفته‌نامه فرهنگی اجتماعی هزاردستان فرشته قلعه‌نوی است که با توجه به فعالیت‌های رسانه‌ای

nezarat-matboat01سبزواریان: دو نشریه جدید سبزواری با مشی و رویکرد اصلاح‌طلبی از هیئت نظارت بر مطبوعات، مجوز فعالیت دریافت کردند.

به گزارش رصد، هفته‌نامه‌های «هزاردستان» و «ستاره شرق» برای فعالیت خبری و انتشار در شهرستان سبزوار مجوز فعالیت دریافت کردند.

صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول هفته‌نامه فرهنگی اجتماعی هزاردستان فرشته قلعه‌نوی است که با توجه به فعالیت‌های رسانه‌ای همسر وی انتظار می‌رود محوریت کار رسانه‌ای در این نشریه با ابوالفضل لعل بهادر باشد که از نظر سیاسی مشی و جهت‌گیری اصلاح‌طلبانه دارد و به‌احتمال‌زیاد به دنبال ایجاد نشریه‌ای در فضا و با نگاه نخبگانی است.

صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول هفته‌نامه فرهنگی اجتماعی ستاره شرق هم مهدی مقصودی، عضو شورا و رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر است که وی هم مشی سیاسی اصلاح‌طلبانه دارد و به نظر می‌رسد رویکردی اجتماعی با محوریت مخاطب عمومی را در دستور کار نشریه خود قرار بدهد.

به نظر می‌رسد شروع فعالیت این دو نشریه و فعال شدن سایر نشریات قانونی شهرستان فضای کار را برای ویژه‌نامه‌های غیرقانونی که این روزها در عناوین متعدد و با هنجارشکنی‌های فراوان در شهرستان چاپ و توزیع می‌شوند کمی تنگ کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.