کد خبر : 28646
دیدگاه‌ها برای محمدی دستکاری بودجه را تأیید و از آن دفاع کرد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 فروردین 1400 - 23:19
-

محمدی دستکاری بودجه را تأیید و از آن دفاع کرد

علی‌‌اصغر محمدی، عضو شورای شهر سبزوار، دستکاری در بودجه مصوب این شورا برای سال ۱۴۰۰ را تأیید کرده و علت آن را برای ابلاغ سریع‌تر بودجه عنوان کرده. این عضو شورا در پیام مفصلی که برای رسانه‌ها فرستاده، نوشته‌است: «تنها تفاوت بودجه ارسالی از شورا با تصویب هیئت‌تطبیق در تبصره ۱۱ است.» او توضیح می‌دهد:

علی‌‌اصغر محمدی، عضو شورای شهر سبزوار، دستکاری در بودجه مصوب این شورا برای سال ۱۴۰۰ را تأیید کرده و علت آن را برای ابلاغ سریع‌تر بودجه عنوان کرده.

این عضو شورا در پیام مفصلی که برای رسانه‌ها فرستاده، نوشته‌است: «تنها تفاوت بودجه ارسالی از شورا با تصویب هیئت‌تطبیق در تبصره ۱۱ است.»

او توضیح می‌دهد: «در بودجه ارسالی از شورا، در ابتدای تبصره، کلمه ‘تصویب’ آمده و در مصوبه هیئت‌تطبیق، در دو جا این کلمه آورده شده که با نظر رئیس انجام داده‌اند تا زودتر بودجه به تصویب و به شهرداری برسد.»

ادعای محمدی در حالی مطرح می‌شود که اعضای مدعی دستکاری در بودجه می‌گویند دست‌کم ۱۳ تغییر در تبصره‌های بودجه مصوب شورای شهر انجام شده‌است.

محمدی مصرّانه می‌گوید مخالف شهردار است اما عملاً با سیدعلی کوشکی، شهردار همراه است و در جلساتی که حاضر می‌شود، علیه مخالفان او موضع می‌گیرد.

شهرداری و رئیس شورای شهر از سوی ۵ عضو این شورا متهم شده‌اند به این‌که در بودجه مصوب شورای شهر برای سال ۱۴۰۰ دست برده‌ و آن را تغییر داده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.