کد خبر : 11574
دیدگاه‌ها برای محیط بان سبزواری توسط افراد ناشناس مجروح شد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 دی 1394 - 16:23
-

محیط بان سبزواری توسط افراد ناشناس مجروح شد

سبزواریان: رئیس اداره حفاظت محیط زیست سبزوار از مجروح شدن یکی از محیط بانان این شهرستان توسط افراد ناشناس و در ارتباط با پرونده شکارچیان غیرمجاز خبر داد. به گزارش ایرنا، اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی روز یکشنبه به نقل از محمدعلی عمارلو گزارش داد: محیط بان ‘محمدابراهیم ابارشی’ هم اکنون به منظور

mohitzistسبزواریان: رئیس اداره حفاظت محیط زیست سبزوار از مجروح شدن یکی از محیط بانان این شهرستان توسط افراد ناشناس و در ارتباط با پرونده شکارچیان غیرمجاز خبر داد.

به گزارش ایرنا، اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی روز یکشنبه به نقل از محمدعلی عمارلو گزارش داد: محیط بان ‘محمدابراهیم ابارشی’ هم اکنون به منظور درمان در بخش جراحی بیمارستان امداد سبزوار بستری است.

وی افزود: این محیط بان در مسیر انتقال کشفیات شکارچیان غیرمجاز به اداره حفاظت محیط زیست سبزوار مورد سوء قصد افراد ناشناس قرار گرفت.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سبزوار ادامه داد: در این سوء قصد افراد ناشناس با یک دستگاه خودرو پراید به موتور مکشوفه که توسط محیط بان در حال انتقال بود برخورد و از صحنه متوای شدند.

وی گفت: محی طبان در این سانحه دچار شکستگی پا از سه ناحیه شده لذا عمد یا غیر عمدبودن حادثه از سوی پلیس امنیت نیروی انتظامی در حال بررسی است.

عمارلو افزود: در جریان رسیدگی به این پرونده دو قبضه سلاح شکاری، یک دستگاه موتور غیرمجاز ۴۵۰ سی سی، تعداد زیادی فشنگ جنگی و گلوله ساچمه زنی، فشنگهای غیرمجاز چهار پاره و انواع سلاح سرد از جمله چاقو ،خنجر نظامی و شمشیر همراه با هفت کیلوگرم گوشت قوچ وحشی از یک شکارچی غیرمجاز کشف شده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.