کد خبر : 18914
دیدگاه‌ها برای مشعل گاز در ۲۹ روستای جوین و جغتای روشن شد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 بهمن 1397 - 10:45
-

مشعل گاز در ۲۹ روستای جوین و جغتای روشن شد

ایرنا همزمان با ششمین روز دهه مبارک فجر، مشعل گاز در ۲۹ روستای شهرستان های جوین و جغتای با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی روشن شد. فرماندار جوین عصر چهارشنبه در این مراسم گفت: گازرسانی به ۱۳ روستای این شهرستان با هزینه ۲۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و

ایرنا
همزمان با ششمین روز دهه مبارک فجر، مشعل گاز در ۲۹ روستای شهرستان های جوین و جغتای با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی روشن شد.

فرماندار جوین عصر چهارشنبه در این مراسم گفت: گازرسانی به ۱۳ روستای این شهرستان با هزینه ۲۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و ۲ هزار و ۱۰۰ خانوار روستایی از نعمت گاز بهره مند شدند.
حسین جمشیدی افزود: همچنین ساختمان جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جوین با هزینه ۱۱ میلیارد ریال افتتاح شد.
وی اظهار داشت: طرح آب رسانی به روستای ارگ این شهرستان نیز با هزینه ۲۳ میلیارد ریال و واگذاری ۲۰۳ اشتراک مورد بهره برداری قرار گرفت.
وی گفت: همزمان با دهه مبارک فجر ۴۵ طرح عمرانی، صنعتی و خدماتی با هزینه ۳۴۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
نقاب مرکز شهرستان ۵۴ هزار نفری جوین در ۳۱۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
سرپرست فرماندار جغتای نیز گفت: با هزینه ۱۹۰ میلیارد ریال ۱۱ هزار نفر از جمعیت ۱۶ روستای این شهرستان از مزایای شبکه گاز بهره مند شدند.
مرتضی محبی فر افزود: همچنین سامانه آبیاری کم فشار با هزینه پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با هدف افزایش بهره وری منابع آب کشاورزی در شهرستان جغتای به بهره برداری رسید.
وی اظهار داشت: مجتمع گردشگری روستای حجت آباد جغتای نیز با هزینه ۶۵۰ میلیون ریال و یک واحد دامداری ۲۰۰ راسی با هزینه چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.