کد خبر : 32193
دیدگاه‌ها برای مصائب تلفن‌های اورژانسی بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 5 آذر 1401 - 8:44
-

مصائب تلفن‌های اورژانسی

خودروها تصادف کرده بودند و خانمی که سرش به شیشه جلو ماشین خورده بود عملاً از هوش رفته بود.

خودروها تصادف کرده بودند و خانمی که سرش به شیشه جلو ماشین خورده بود عملاً از هوش رفته بود. هر کداممان به یک طرف می‌رفتیم تا در این جاده روستایی آنتنی پیدا کنیم و زنگ بزنیم به پلیس و اورژانس!

:small_blue_diamond:

مدت‌هاست تماس‌های اورژانسی به مرکز استان وصل می‌شود. من به اورژانس زنگ زده بودم و خیر سرم آدرس می‌دادم! اپراتور تلفظ نامه روستا را نمی‌فهمید! نام خیابان و بلوار می‌خواست و آن جاده اسم خاصی نداشت! می‌گفتم جنوب فلان شهر، اسم جایی در شمال می‌گفت روی نقشه! می‌گفتم اشتباه رفته‌ای آقا! بیا جنوب!

:small_blue_diamond:

ربع ساعت طول کشید آدرس بدهم آخر هم آمبولانس آدرسی که گفته بودند پیدا نکرده بود. ریسک کردیم و خودمان مصدوم را با ماشین شخصی بردیم! وقتی با ماشین شخصی بروی، بیمارستان هم طور دیگری هزینه حساب می‌کند!

:small_blue_diamond:

همین مصائب را با ۱۱۰ داشتند! آدرس پیدا نمی‌شد! آخر سر غریبه‌ای گفت شماره یک سروان نیروی انتظامی فلان پاسگاه را دارد! تلفن در تلفن توانستیم پلیس را پیدا کنیم! تا پلیس راهور رسید شب شده بود!

:small_blue_diamond:

همه کشورها اینطورند؟ نه! یک شماره اورژانسی هست: ۹۱۱ که شما اطلاع می‌دهی، خودش همه ارگان‌های لازم را خبر می‌کند.

:small_blue_diamond:

مرجع شدن اپراتور استان دردسری بسیار بزرگ است! آن‌ها حتی اسم بسیاری روستاها و شهرها را نمی‌توانند تلفظ کنند! نقشه‌هایشان فقط روی شهرهای بزرگ درست کار می‌کند و اگر شما در شهرهای کوچک‌تر یا روستایی مشکل داشته باشید کسی به دادتان نمی‌رسد!

:small_blue_diamond:

یک نفر یک‌ مسئول یک آدم دلسوزی پیدا نمی‌شود به این بدبختی پایان دهد؟ خیر سرشان این‌ها شماره‌های اورژانسی هستند! ولی از آژانس هم دیرتر آدرس می‌گیرند تا برسند!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.