کد خبر : 24338
دیدگاه‌ها برای مهدی مقصودی: آمده‌ام که بمانم / شفافیت را از تبلیغات انتخاباتی آغاز می‌کنم بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 آذر 1398 - 9:21
-

مهدی مقصودی: آمده‌ام که بمانم / شفافیت را از تبلیغات انتخاباتی آغاز می‌کنم

یک داوطلب کاندیداتوری در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن گفت: شفافیت را از زمان تبلیغات با اعلام دقیق هزینه‌ها آغاز می‌کنم؛ نه اینکه چند سال از شروع فعالیت مجلس بگذرد و بعد به دنبال شفافیت باشم. به گزارش سبزواریان، مهدی مقصودی روز شنبه پس از ثبت‌نام به‌عنوان داوطلب کاندیداتوری

یک داوطلب کاندیداتوری در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن گفت: شفافیت را از زمان تبلیغات با اعلام دقیق هزینه‌ها آغاز می‌کنم؛ نه اینکه چند سال از شروع فعالیت مجلس بگذرد و بعد به دنبال شفافیت باشم.

به گزارش سبزواریان، مهدی مقصودی روز شنبه پس از ثبت‌نام به‌عنوان داوطلب کاندیداتوری در انتخابات مجلس، در جمع خبرنگاران به این سؤال که «آیا تا پایان انتخابات می‌مانید؟» پاسخ داد: قطعاً تا پایان انتخابات هستم و آمده‌ام که بمانم.

وی اظهار کرد: دیگر مجلس در رأس امور نیست و در دوره فعلی عملکرد غیرقابل قبولی داشته است؛ امروز پوپولیسم به‌تمام‌معنا در رفتار نمایندگان بسیاری از حوزه‌های انتخابیه تجلی پیدا کرده است.

وی ادامه داد: با اینکه به طبقات مستضعف جامعه توجه شود موافقم؛ اما معتقدم اگر قرار است مجلس در ابعاد ملی و محلی در رأس امور باشد، باید از این وضعیت که بخواهیم با رفتارهای کاملاً لحظه‌ای و مقطعی مردم را به حرف‌هایی که عملیاتی نمی‌شود دلخوش کنیم رهایی یابیم.

مهدی مقصودی همچنین گفت: معتقدم موضوع اشتغال در حوزه انتخابیه را نباید فقط در توسعه صنعت دید؛ این موضوع در جای خود محفوظ است ولی ما در حوزه گردشگری و فرهنگی نیز ظرفیت‌های بسیار بالایی داریم که می‌تواند منجر به اشتغال‌زایی گسترده شود.

این داوطلب کاندیداتوری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: امیدوارم تلاشمان باعث شود این دلسردی و ناراحتی‌ای که به حق میان مردم پدید آمده از میان برود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.