کد خبر : 3237
دیدگاه‌ها برای نخستین کتاب قرآن‌پژوهان سبزواری چاپ می شود بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 مهر 1393 - 11:22
-

نخستین کتاب قرآن‌پژوهان سبزواری چاپ می شود

سبزواریان.کام: عضو شورای شهر سبزوار از چاپ نخستین کتاب قرآن‌پژوهان سبزواری در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، مهدی مقصودی صبح امروز در جمع خبرنگاران از چاپ نخستین کتاب قرآن‌پژوهان سبزواری خبر داد و اظهار کرد: این کتاب برای نخستین‌بار و با پیگیری‌های کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سبزوار تدوین و

qoranسبزواریان.کام: عضو شورای شهر سبزوار از چاپ نخستین کتاب قرآن‌پژوهان سبزواری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، مهدی مقصودی صبح امروز در جمع خبرنگاران از چاپ نخستین کتاب قرآن‌پژوهان سبزواری خبر داد و اظهار کرد: این کتاب برای نخستین‌بار و با پیگیری‌های کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سبزوار تدوین و به چاپ می‌رسد.

عضو شورای شهر سبزوار افزود: در این کتاب سعی شده تا به نوعی همه اساتید و پیرغلامان قرآنی در سده‌های مختلف تاریخی تا به امروز شناسایی و در این کتاب معرفی شوند.

وی با بیان اینکه این کتاب در راستای معرفی بزرگان قرآنی و مذهبی شهرستان سبزوار صورت گرفته است تصریح کرد: هدف از تدوین این کتاب ارزشمند معرفی بزرگان قرآنی سبزوار به قرآن‌پژوهان، دانش‌پژوهان، محققین و مردم است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر سبزوار با اشاره به اینکه بیش از ۱۹ عنوان کتاب در حوزه‌های شهدا، مشاهیر، تاریخ و فرهنگ سبزوار در حال عقد قرار داد و چاپ است، یادآور شد: در همین زمینه بودجه‌ای بالغ بر یک میلیارد تومان برای چاپ این کتب ارزشمند پیش‌بینی شده است.

مقصودی همچنین از برگزاری سالروز گرامیداشت ابوالفضل بیهقی تاریخ‌نگار و دانشمند و نگارنده کتاب ارزشمند تاریخ بیهقی خبر داد و افزود: این مراسم در آبان ماه امسال و با حضور سخنرانان و میهمانان ملی برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.