کد خبر : 19185
دیدگاه‌ها برای نمایشگاه صنایع دستی گلبانو در سبزوار بر پا شد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 اسفند 1397 - 10:11
-

نمایشگاه صنایع دستی گلبانو در سبزوار بر پا شد

اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نمایشگاه صنایع دستی گلبانو، مجموعه ای از آثار هنری اشرف گل افشانی بانوی هنرمند سبزواری برای اولین بار در این شهر دایر شد. سید رضا حسینی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سبزوار گفت: در این نمایشگاه بیش از ۵۰ اثر کیف و آیینه به

اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

نمایشگاه صنایع دستی گلبانو، مجموعه ای از آثار هنری اشرف گل افشانی بانوی هنرمند سبزواری برای اولین بار در این شهر دایر شد.

سید رضا حسینی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سبزوار گفت: در این نمایشگاه بیش از ۵۰ اثر کیف و آیینه به سبک معرق و کلاژ با مواد اولیه چوب، نمد، آیینه، پارچه، نخ و کاموا به نمایش گذاشته شده است.

وی ادامه داد: نمایشگاه صنایع دستی گلبانو بعد از ظهر شنبه ۴ اسفند در محل نگارستان آفرین دانشگاه حکیم سبزواری واقع در حد فاصل میدان طالقانی (طبس) تا صاحب الزمان (نجارآباد) افتتاح شد.

حسینی اظهار کرد: آیین اختتامیه آن سه شنبه شب ۷ اسفند همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامی داشت مقام زن در همان مکان برگزار خواهد شد.

وی یاد آور شد: گل افشانی از هنرمندان نقاش و صنایع دستی غرب خراسان رضوی است که پیش از این به مدت چند سال مدیریت نگارخانه اسرار به عنوان تنها نمایشگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را در محل خانه فرهنگ دانشجوی سبزوار برعهده داشت و در طول آن مدت میزبان برپایی ده ها نمایشگاه هنری و برنامه فرهنگی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.