کد خبر : 26496
دیدگاه‌ها برای هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی در خوشاب توزیع شد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 اردیبهشت 1399 - 14:59
-

هزار و ۴۰۰ بسته معیشتی در خوشاب توزیع شد

ایرنا فرماندار خوشاب گفت: در اجرای رزمایش کمک مؤمنانه، یک هزار و ۴۰۹ بسته معیشتی شامل اقلام غذایی و بهداشتی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد. امان‌الله خدمتگزار در گام اول رزمایش همدلی و کمک‌های مؤمنانه در شهرستان خوشاب افزود: کمک‌های اهدایی و بسته حمایتی برای خانواده‌های نیازمند و آسیب دیدگان از کرونا با محوریت دفتر امام

ایرنا

فرماندار خوشاب گفت: در اجرای رزمایش کمک مؤمنانه، یک هزار و ۴۰۹ بسته معیشتی شامل اقلام غذایی و بهداشتی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

امان‌الله خدمتگزار در گام اول رزمایش همدلی و کمک‌های مؤمنانه در شهرستان خوشاب افزود: کمک‌های اهدایی و بسته حمایتی برای خانواده‌های نیازمند و آسیب دیدگان از کرونا با محوریت دفتر امام جمعه، سپاه پاسداران، بسیج و کمیته امداد توزیع شده است.

وی ادامه داد: رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه که در پی فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک‌های مؤمنانه به نیازمندان در سراسر کشور شکل گرفته در مراحل بعدی نیز در شهرستان خوشاب ادامه دارد.

وی گفت: رزمایش کمک مؤمنانه بار دیگر وحدت، همدلی و ایثار مردم ایران را همچون دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشت.

خدمتگزار افزود: همدلی و ایثار ملت ایران برگ برنده در برابر استکبار جهانی است به‌طوری‌که در سایه این همدلی، نظام جمهوری اسلامی در مقابله با بحران کرونا و گرفتاری‌های ناشی از آن سربلند بیرون آمده است.

براساس آخرین آمار رسمی تا روز دهم اردیبهشت امسال مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به ۹۳ هزار و ۶۵۷ نفر رسیده که از این تعداد ۷۳ هزار و ۷۹۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و مرخص شدند و شمار جان باختگان این بیماری نیز به پنج هزار و ۹۵۷ نفر رسیده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.