کد خبر : 15602
دیدگاه‌ها برای وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۱۷ مرکز درمان ناباروری در کشور ایجاد شده که بیشتر آنها تجهیز و تعدادی هم آماده بهره برداری است. بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 16 شهریور 1397 - 23:03
-

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۱۷ مرکز درمان ناباروری در کشور ایجاد شده که بیشتر آنها تجهیز و تعدادی هم آماده بهره برداری است.

دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی جمعه شب در جمع خبرنگاران سبزوار افزود: ایجاد و تجهیز مراکز درمان ناباروری بر مبنای سیاست های جمعیتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و افزایش نرخ رشد جمعیت صورت گرفته است. وی با بیان اینکه تعداد مراکز درمان ناباروری در کشور به ۲۸ مرکز افزایش می یابد، اظهار داشت:

دکتر سیدحسن قاضی زاده هاشمی جمعه شب در جمع خبرنگاران سبزوار افزود: ایجاد و تجهیز مراکز درمان ناباروری بر مبنای سیاست های جمعیتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری و افزایش نرخ رشد جمعیت صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه تعداد مراکز درمان ناباروری در کشور به ۲۸ مرکز افزایش می یابد، اظهار داشت: بیمه ها در حد اعتبار از این مراکز ناباروری حمایت می کنند.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به نوسانات نرخ ارز و شرایط اقتصادی گفت: هیچ نگرانی در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی برای بیماران وجود ندارد.
وی افزود: رویکرد وزات بهداشت در این شرایط صرفه جویی و مدیریت هزینه هاست که این صرفه جویی مانعی در روند خدمات مطلوب به بیماران و مردم ایجاد نمی کند.
دکتر قاضی زاده هاشمی با اشاره به مشکل دستگاه ام.آر.آی بیمارستان سبزوار اظهار داشت: این مشکل باید برطرف شود و اگر نیاز به کمک وزارت بهداشت باشد حمایت لازم صورت می گیرد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر امروز برای حضور در نشست روسای دانشگاههای منطقه ۹ کشور در سبزوار به این شهرستان سفر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.