کد خبر : 32241
دیدگاه‌ها برای پایین‌تر از هشتم نخواهیم بود بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 10 دی 1401 - 16:29
-

پایین‌تر از هشتم نخواهیم بود

نشست خبری مسئولان تیم هندبال پیکان سبزوار

در نشست خبری باشگاه هندبال پیکان سبزوار که با حضور وحید ملوندی مدیر اجرایی، امید یگانه رئیس هیات هندبال و مربی تیم و محمد ضماند سرپرست تیم برگزار شد، خبرنگاران به طرح پرسش های خود پرداختند  و مسئولان باشگاه پاسخ دادند.

وحید ملوندی مدیر اجرایی باشگاه هندبال پیکان سبزوار در این نشست گفت: از سوی مدیریت شهری این قول به مسئولان باشگاه پیکان داده شد که در زمینۀ در اختیار قرار دادن سالن‌های تمرینی و حمل و نقل درون شهری بازیکنان نهایت همکاری انجام شود.

وی افزود: از طرف ما برنامۀ ۵ ساله به باشگاه پیکان ارائه شده است. تیم در پایان فصل پایین‌تر از رده هشتم در جدول مسابقات قرار نخواهد گرفت و هدف ما جوانگرایی در طول سالیان آتی و بومی‌گرایی خواهد بود. باشگاه پیکان تهران می‌تواند قرارداد خود با سبزوار را به صورت یکطرفه فسخ کند!

ملوندی همچنین گفت: اصفهان سرمایه‌گذاری عظیمی در هندبال در تمامی رده‌های سنی انجام داده است در حالی که عدد هشت میلیارد تومان سقف رقم پیش‌بینی شده برای سرمایه‌گذاری پیکان در هندبال سبزوار است. در شرایطی که داریم از جذب اسپانسر بومی دائمی استقبال می‌کنیم.

وی در پاسخ به خبرنگاران تأکید کرد: من ریالی از باشگاه پیکان دریافتی شخصی نداشته‌ام. نگاه ما تقویت کادر فنی خواهد بود. ما قطعاً هم تعدیل بازیکن خواهیم داشت و هم جذب بازیکن. در بحث حضور تماشاگر، ما در شهرهای دیگر شاهد حضور تماشاگران بودیم اما در سبزوار متأسفانه در این زمینه به نتیجۀ مد نظر دست نیافتیم و از این پتانسیل بزرگ تاکنون محروم بوده‌ایم.

همچنین امید یگانه رئیس هیات هندبال و مربی تیم در این نشست گفت: به دلیل دیر شروع شدن تمرینات تیم و نیز مصدومیت برخی بازیکنان کلیدی نتوانستیم در هفته‌های ابتدایی نتایج مطلوبی را کسب نماییم. در واقع قرعۀ خوبی در شروع مسابقات نصیب تیم پیکان نشد. تعطیلی مسابقات در نیم فصل بی‌گمان به نفع تیم ما بوده و خواهد بود. از سوم دی ماه دوباره تمامی بازیکنان در اختیار تیم قرار گرفته و تمرینات مجددا آغاز خواهد شد. قول ما به مجموعۀ پیکان حفظ سهمیه تیم در سال اول حضور در مسابقات بوده است. هندبال سبزوار در رده‌های پایه در سه سال اخیر مقام‌های ارزنده‌ای را کسب نموده است.

وی ادامه داد: به برخی بازیکنان جوان ما قرارداد دویست میلیونی پیشنهاد شده است. انتخاب بازیکنان تیم صرفاً بر اساس تصمیم جمعی کمیته فنی بوده و رفاقت با بازیکنان در آن دخیل نبوده است. قهرمانی‌های تیم‌های پایه سبزوار در کشور نیاز به ویترینی به نام تیم بزرگسالان دارد.

یگانه گفت: مربیان رده‌های پایه سبزوار همگی به صورت افتخاری و بدون دریافت حقوق فعالیت می‌کنند. یکی از عوامل کسب نتایج خوب در هندبال حضور تماشاگران پرشور سبزواری در سالن مسابقات است که امیدواریم از بهمن‌ماه و با شروع دوباره لیگ از این امتیاز بزرگ بتوانیم بهره‌مند شویم.

دی ادامه این نشست، محمد ضماند سرپرست تیم نیز گفت: ما از رسانه‌ها توقعِ انتقاد داریم،‌ اما انتقاد منصفانه! رسانه باید به ما راهکار ارائه بدهد. پیشکسوتان ما باید مدیریت کنند نه اینکه با هشتاد سال سن علاقه‌مند به ارنج (تنظیم) و کوچینگ (مربی‌گری) باشند. ما اگر در لیگ بزرگسالان تیم نداشته باشیم بازیکنان جوان بومی ما از کدام ویترین برای نمایش توانمندی های خود استفاده کنند؟!

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.