کد خبر : 11306
دیدگاه‌ها برای پذیرش پیشنهاد ثبت روز ملی سربداران در تقویم رسمی کشور بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 آذر 1394 - 9:06
-

پذیرش پیشنهاد ثبت روز ملی سربداران در تقویم رسمی کشور

سبزواریان: معاون استاندار از تصویب پیشنهادات شورای سیاستگذاری کنگره سربداران از جمله ثبت روز سربداران در تقویم کشور و نواخته شدن زنگ سربداران همزمان با آیین کنگره در مدارس سراسر استان، در نشست شورای فرهنگ عمومی استان خبر داد. احمد برادران معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار در گفتگو با خبرنگار سایت کنگره سربداران  گفت:

baradaran01سبزواریان: معاون استاندار از تصویب پیشنهادات شورای سیاستگذاری کنگره سربداران از جمله ثبت روز سربداران در تقویم کشور و نواخته شدن زنگ سربداران همزمان با آیین کنگره در مدارس سراسر استان، در نشست شورای فرهنگ عمومی استان خبر داد.

احمد برادران معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار در گفتگو با خبرنگار سایت کنگره سربداران  گفت: با توجه به گزارشی که از سوی شورای سیاستگذاری کنگره در نشست دیروز شورای فرهنگ عمومی استان از روند اجرایی کنگره سربداران تشریح شد، اعضای این شورا ضمن قدردانی از اقدامات انجام گرفته روند اجرایی کنگره را مثبت ارزیابی کردند.

رئیس شورای سیاستگذاری کنگره سربداران در ادامه افزود: در این نشست از سوی شورای سیاستگذاری کنگره سربداران پیشنهاد ثبت روز سربداران در تقویم رسمی کشور مطرح گردید که با توجه به موافقت شورا این پیشنهاد به تصویب رسید.

معاون استاندار همچنین به نواخته شدن زنگ سربداران در روز چهارشنبه در مدارس سراسر استان اشاره و افزود: بر اساس دیگر مصوبات نشست و به منظور عمومیت بخشیدن و فرهنگ سازی قیام تاریخ ساز سربداران و با توجه به ضرورت بصیرت افزایی و آگاهی بخشی دانش آموزان ، زنگ سربداران در تمامی مدارس استان همزمان با آیین برگزاری کنگره بین المللی سربداران نواخته خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.