کد خبر : 24493
دیدگاه‌ها برای پرداخت ۸۴ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 23 آذر 1398 - 15:53
-

پرداخت ۸۴ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در سبزوار

خبرگزاری صدا و سیما در اجرای طرح «مثلث توسعه اقتصادی» امسال ۸۴ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی سبزوار پرداخت شد. مدیر بانک صنعت و معدن شهرستان سبزوار امروز در نشست با فعالان بخش صنعت این شهرستان با بیان اینکه این تسهیلات برای حمایت از بخش تولید در قالب طرح «مثلث توسعه اقتصادی» به واحدهای

خبرگزاری صدا و سیما

در اجرای طرح «مثلث توسعه اقتصادی» امسال ۸۴ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی سبزوار پرداخت شد.

مدیر بانک صنعت و معدن شهرستان سبزوار امروز در نشست با فعالان بخش صنعت این شهرستان با بیان اینکه این تسهیلات برای حمایت از بخش تولید در قالب طرح «مثلث توسعه اقتصادی» به واحدهای تولیدی و صنعتی پرداخت می‌شود گفت: تاکنون از محل تسهیلات سرمایه در گردش و رونق تولید به چهار واحد تولیدی شهرستان سبزوار تسهیلات پرداخت شده که علاوه بر پایداری ۱۷۰ فرصت شغلی، ۱۰ شغل جدید نیز در این شهرستان ایجاد شده است.

محمد مطیعی نژاد با اشاره به برگزاری نشست‌های بانک صنعت و معدن با سرمایه‌گذاران افزود: در یک سال گذشته ۴۸۰ میلیارد ریال تسهیلات از سوی بانک صنعت و معدن به واحدهای تولیدی و صنعتی این شهرستان پرداخت شده است.

در اجرای طرح «مثلث توسعه اقتصادی» در خراسان رضوی ۲۱ سند همکاری با سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار و ۸۶۰ میلیارد ریال در حوزه‌های صنعت، کشاورزی و توسعه روستایی شهرستان سبزوار منعقد شده است. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.