کد خبر : 11117
دیدگاه‌ها برای کوچه ها و معابر سبزوار نو نوار می شود بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 7 آذر 1394 - 19:28
-

کوچه ها و معابر سبزوار نو نوار می شود

سبزواریان: مردم شهر سبزوار همواره از نداشتن آسفالت مناسب در بسیاری از خیابان ها و کوچه های این شهر رنج برده و می برند و همواره از مسئولان شهری خواسته اند که فکری برای حل این مشکل کنند. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، یکی از شهروندان ساکنان منطقه اندیشه اظهار داشت: طی روزهای اخیر

asfalt01سبزواریان: مردم شهر سبزوار همواره از نداشتن آسفالت مناسب در بسیاری از خیابان ها و کوچه های این شهر رنج برده و می برند و همواره از مسئولان شهری خواسته اند که فکری برای حل این مشکل کنند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، یکی از شهروندان ساکنان منطقه اندیشه اظهار داشت: طی روزهای اخیر این محل که از آسفالت نامناسبی برخوردار بود به همت مسئولان شهری آسفالت شد.

وی افزود: این منطقه و بسیاری از مناطق دیگر سبزوار نیازمند داشتن آسفالت مناسب هستند و چندی پیش ساکنان این محل به خواسته خود در این زمینه رسیدند.

او گفت: در این میان برخی از خیابان ها و کوچه های سبزوار دارای آسفالت نامناسبی هستند و ساکنان آن مناطق نیز از مسئولان شهری می خواهند که نهضت آسفالت به مناطق آنان نیز برسد.

یکی دیگر از شهروندان سبزوار اظهار داشت: برخی خیابان‌های شهر آسفالت مناسبی ندارند و این باعث واردشدن خسارت زیاد به خودروها می‌شود، متاسفانه هنوز اقدام جدی برای مرمت این معابر صورت از سوی شهرداری صورت نگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از خیابان‌های شهر دارای دست‌اندازهای متعدد ناشی از فرسودگی آسفالت است که برخی از آنها برای تردد موتورسواران مشکل ایجاد می‌کند.

یکی دیگر از شهروندان هم با اشاره به آسفالت نامناسب بسیاری از نقاط شهر، این وضعیت را موجب آب گرفتگی معابر به ویژه در فصل بارندگی بیان کرد.

شهروندی دیگری هم به مشکلات خیابان‌های جدید شهر اشاره کرد و گفت: برخی از خیابان‌های جدید شهر زیرسازی شده اما هنوز آسفالت نشده و تردد در این معابر بدون آسفالت، برای شهروندان بسیار خطرناک است.

اما مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری سبزوار در این رابطه گفت: مردم سبزوار در ۷ ماهه اخیر شاهد آسفالت بسیاری از معابر و خیابان های شهر خود هستند به طوری که در این مدت بیش از ۲۹ هزار تن آسفالت در این شهر پخش شده است.

مجید استیری با اشاره به آغاز نهضت آسفالت در مناطق مختلف سبزوار گفت: در سال جاری بودجه مناسبی برای آسفالت معابر و خیابان های شهری در نظر گرفته شد.

وی افزود: مردم سبزوار در ۷ ماه اخیر شاهد آسفالت بسیاری از معابر و خیابان های شهر خود هستند به طوری که در این مدت ۲۳۲ هزار مترمربع از خیابان ها و معابر این شهر آسفالت شده است.

استیری بر لزوم آسفالت برخی خیابان ها و معابر شهری که از وضعیت نامناسبی برخوردار هستند، تاکید کرد و گفت: این سازمان همه تلاش خود را در زمینه نهضت آسفالت خیابان ها و معابر سبزوار در طول سال جاری خواهد داشت.

او اضافه کرد: نهضت آسفالت در نقاط دیگر شهر سبزوار نیز به مرور زمان آغاز خواهد شد.

وی در ادامه اظهار داشت: عملیات لکه گیری معابر اصلی و فرعی سطح شهر نیز به منظور مناسب سازی سطوح کوچه ها و خیابان ها از سوی شهرداری سبزوار همچنان در حال انجام است.

استیری خاطر نشان کرد: عملیات بهسازی و لکه گیری آسفالت مابقی معابر و کوچه های سطح شهر نیز در دست اقدام است و شهروندان شاهد اقدامات ملموسی در زمینه آسفالت در سطح شهر خواهند بود.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری سبزواردر این مدت بیش از ۶۰ کوچه ، معابر وخیابان های سبزوار بهسازی، لکه گیری و آسفالت شده است که این روند همچنان تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این مدت کوچه های رازی، اندیشه، گلریز، بهار، حسینیه نجم، سهراب، امیرکبیر، گلشن، شهید جلمبادانی ، گلزار، ابومسلم، مرکز بهداشت توحید شهر و…و خیابان های رازی حدفاصل سه راه مطهری تا چهارراه امداد در دو لاین، ادامه بلوار سیادتی، ادامه کمربند شرق، حکمت پور و… آسفالت شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.