کد خبر : 35665
دیدگاه‌ها برای یکدست بودنتان هم فایده نداشت! بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اردیبهشت 1402 - 22:33
-

یکدست بودنتان هم فایده نداشت!

شورای شهر سبزوار با حضور ۶ عضو از یک لیست، شاهکاری تاریخی برای این منطقه است …

شورای شهر سبزوار با حضور ۶ عضو از یک لیست، شاهکاری تاریخی برای این منطقه است تا برای همیشه بفهمیم، مشکل در عدم اتحاد شوراهای قدیم نبود، بلکه اصل مشکل در جای دیگر است!

شورایی که در زمان انتخابات، از یکدست شدن و اتحاد حرف می‌زد و درگیری‌های شورای قبل را به باد انتقاد می‌گرفت، شورایی که مدام اعتراض داشت که در ادوار قبل، شهر را معطل اختلافات سیاسی کرده‌اند. حالا خودش یکبار که در ابتدای ورود، شهر را چند برابر مهلت مقرر، معطل انتخاب شهردار کرد، حالا هم فقط یک و نیم سال پس از شروع به کار شهردار، با تغییر او، دوباره چند ماه مدیریت شهر را به اغما برد!

همان ۶ نفری که دفعه قبل رأی به انتصاب این شهردار دادند، حالا رأی داده‌اند به تغییر او و استعفایش را پذیرفته‌اند. نه ریاست شورا، نه اعضای شورا و نه شهردار مستعفی، دو کلمه برای مردم توضیح نمی‌دهند که این آمدن و رفتن‌ها به چه علت است؟

آقایانی که معترض به بازی‌های سیاسی بودند، الآن خودشان درگیر چه بازی هستند که منافع شهر این‌چنین ملعبه رفتن و آمدن‌ها و بلاتکلیفی‌ها مانده است؟ چطور خودشان را لایق نمایندگی مردم در پارلمان شهر می‌دانسته‌اند که یکی پس از دیگری، تصمیماتشان به چنین سرنوشتی گرفتار می‌شود؟

حواسمان باشد، نزدیک انتخابات است و نباید اجازه بدهیم جایگاه مهم شهرداری، به محلی برای رقابت‌های گروه‌ها و به اصطلاح «باندهای سیاسی» تبدیل شود! هزینه شهرداری را مردم می‌دهند و نباید ریالی از این منابع، در حوزه‌های حزبی و گروهی هزینه شود یا تریبون و برنامه‌ای مربوط به شهرداری در اختیار افراد مرتبط با انتخابات قرار گیرد! باشیم و ببینیم که عاقبت کار به کجا خواهد کشید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.