کد خبر : 21462
دیدگاه‌ها برای ۱۰۳ میلیارد ریال تسهیلات تعاون روستایی در سبزوار پرداخت شد بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 11 مرداد 1398 - 9:00
-

۱۰۳ میلیارد ریال تسهیلات تعاون روستایی در سبزوار پرداخت شد

ایرنا  ۱۰۳ میلیارد ریال تسهیلات اداره تعاون روستایی به شرکت‌های تعاونی شهرستان سبزوار طی یک سال گذشته تاکنون پرداخت شده است. رئیس اداره تعاون روستایی سبزوار با بیان این مطلب گفت: این تسهیلات برای تکمیل زنجیره تولید و احداث واحدهای دامپروری پرداخت شده است. امرالله شمس افزود: ۸۳ میلیارد ریال از این تسهیلات ارائه شده

ایرنا

 ۱۰۳ میلیارد ریال تسهیلات اداره تعاون روستایی به شرکت‌های تعاونی شهرستان سبزوار طی یک سال گذشته تاکنون پرداخت شده است.

رئیس اداره تعاون روستایی سبزوار با بیان این مطلب گفت: این تسهیلات برای تکمیل زنجیره تولید و احداث واحدهای دامپروری پرداخت شده است.

امرالله شمس افزود: ۸۳ میلیارد ریال از این تسهیلات ارائه شده برای تکمیل زنجیره تولید و راه‌اندازی خط جدید کشتارگاه مرغ گوشتی سبزوار پرداخت شد.

وی اضافه کرد: ۲۰ میلیارد ریال دیگر این تسهیلات نیز برای احداث شش  واحد دامی در شرکت تعاونی کشاورزی مجتمع دامپروری سبزوار پرداخت شد.

رئیس اداره تعاون روستایی سبزوار با اشاره به اینکه این تسهیلات با کارمزد شش درصد به متقاضیان پرداخت شد گفت: هم‌اینک ۵۰ فقره پرونده احداث واحدهای دامی برای دریافت تسهیلات در نوبت قرار دارند.

شمس همچنین به فعالیت ۴۵ شرکت تعاونی روستایی در این شهرستان اشاره و بیان کرد: سبزوار با ۳۸۵ واحد مرغداری گوشتی و تولید سالانه ۲۵ میلیون قطعه مرغ رتبه نخست تأمین گوشت مرغ مصرفی را در خراسان رضوی دارد.

وی افزود: شهرستان سبزوار با در اختیار داشتن ۳۰۰ هزار رأس دام سبک، ۱۱ هزار رأس دام سنگین و سه هزار نفر شتر از قطب‌های تولید گوشت در خراسان رضوی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.