کد خبر : 30288
دیدگاه‌ها برای ۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در ششتمد خراسان رضوی پرداخت شد بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 دی 1400 - 13:07
-

۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال در ششتمد خراسان رضوی پرداخت شد

فرماندار ششتمد در استان خراسان رضوی گفت: ۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات در راستای محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال در این شهرستان از ابتدای سال جاری پرداخت شده است. محمد کلاته روز دوشنبه در کارگروه اشتغال شهرستان ششتمد افزود: تسهیلات اشتغال در بخش‌های مختلف کشاورزی، دامپروری، پرورش طیور، خدماتی و صنایع دستی به متقاضیان کار ارائه شده

فرماندار ششتمد در استان خراسان رضوی گفت: ۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات در راستای محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال در این شهرستان از ابتدای سال جاری پرداخت شده است.

محمد کلاته روز دوشنبه در کارگروه اشتغال شهرستان ششتمد افزود: تسهیلات اشتغال در بخش‌های مختلف کشاورزی، دامپروری، پرورش طیور، خدماتی و صنایع دستی به متقاضیان کار ارائه شده است.

وی با اشاره به این که شهرستان ششتمد در ردیف مناطق کم برخوردار است ادامه داد: رعایت عادلانه در جذب تسهیلات به ویژه در بخش مشاغل خانگی برای این منطقه ضروری است.

فرماندار ششتمد گفت: سال گذشته به همت بنیاد برکت در مناطق روستایی این شهرستان بیش از ۱۳۰ طرح اشتغالزایی نتیجه‌بخش در مسیر جهش تولید اجرا شد.

کلاته افزود: شغل بیشتر اهالی مناطق روستایی شهرستان ششتمد دامپروری و کشاورزی است که برای جلوگیری از خام فروشی تولیدات زراعی و دامی، ایجاد صنایع فرآوری در این شهرستان ضروری است.

ششتمد با وسعت سه هزار و ۷۸۶ کیلومتر مربع، دارای ۲۴ هزار نفر جمعیت است. این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و شامکان، ۴۸ دهیاری و ۵۳ آبادی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.