کد خبر : 29279
دیدگاه‌ها برای ۲۴۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به شهرستان خوشاب اختصاص یافت بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 مهر 1400 - 9:07
-

۲۴۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به شهرستان خوشاب اختصاص یافت

فرماندار خوشاب گفت: ۲۴۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال طی سال جاری برای این شهرستان خراسان رضوی اختصاص یافته که از این طریق ۴۳۷ فرصت شغلی فراهم می‌شود. امان‌الله خدمتگزار اظهار داشت: عمده این تسهیلات اشتغال از طریق نهادهای حمایتی، بنیاد برکت، مشاغل خانگی و تسهیلات پایدار روستایی به متقاضیان دارای شرایط پرداخت می شود. وی

فرماندار خوشاب گفت: ۲۴۵ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال طی سال جاری برای این شهرستان خراسان رضوی اختصاص یافته که از این طریق ۴۳۷ فرصت شغلی فراهم می‌شود.

امان‌الله خدمتگزار اظهار داشت: عمده این تسهیلات اشتغال از طریق نهادهای حمایتی، بنیاد برکت، مشاغل خانگی و تسهیلات پایدار روستایی به متقاضیان دارای شرایط پرداخت می شود.

وی تصریح کرد: سال گذشته نیز با پرداخت افزون بر ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار به روستاییان و مددجویان نهادهای حمایتی ۶۹۱ فرصت شغلی در این شهرستان ایجاد شده بود.

خدمتگزار افزود: بیشتر فرصت‌های شغلی ایجاد شده در شهرستان خوشاب در بخش‌های کشاورزی، دام و طیور، مشاغل خانگی، صنعت و خدمات بوده است.

وی اظهار داشت: یکی از ظرفیت های خوشاب در حوزه کشاورزی به ویژه محصول پسته است و این شهرستان با ۱۲ هزار و ۱۰۰ هکتار باغ پسته از قطب‌های تولید این محصول در خراسان رضوی به شمار می رود.

فرماندار خوشاب گفت: همچنین با به کارگیری روشهای نوین دامپروری و اصلاح نژاد، زمینه برای افزایش تولید دام سبک در این شهرستان و رونق اشتغال در این حوزه فراهم شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.