کد خبر : 25344
دیدگاه‌ها برای ۳۰۹ سبزواری از طریق مراکز کاریابی صاحب شغل شدند بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 بهمن 1398 - 11:44
-

۳۰۹ سبزواری از طریق مراکز کاریابی صاحب شغل شدند

ایرنا ۳۰۹ نفر از جوانان جویای کار سبزواری طی امسال تاکنون از طریق مراکز کاریابی فعال در سطح این شهرستان از صف بیکاران جدا و مشغول کار شده‌اند. رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار در جریان بازدید از مراکز کاریابی سبزوار در این خصوص گفت: ۹۵۹ نفر از افراد جویای کار در مراکز

ایرنا

۳۰۹ نفر از جوانان جویای کار سبزواری طی امسال تاکنون از طریق مراکز کاریابی فعال در سطح این شهرستان از صف بیکاران جدا و مشغول کار شده‌اند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار در جریان بازدید از مراکز کاریابی سبزوار در این خصوص گفت: ۹۵۹ نفر از افراد جویای کار در مراکز کاریابی این شهرستان ثبت‌نام  کرده بودند که تاکنون برای حدود یک‌سوم آن‌ها از همین طریق شغل ایجاد شد.

عقیل مختاری افزود: مراکز کاریابی شغل ایجاد نمی‌کنند بلکه ارتباط جویندگان کار را با مراکز تولیدی، صنعتی و خدماتی نیازمند نیروی کار فراهم می‌کنند. 

وی به فعالیت سه مرکز کاریابی در سبزوار اشاره و بیان کرد: این مراکز بر مبنای رشته تحصیلی، مهارت اشخاص و فرصت‌های شغلی موجود آن‌ها را به جویندگان کار معرفی می‌کنند. 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار ادامه داد: همچنین امسال تاکنون با پرداخت هفت میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات ۱۴۹ شغل خانگی در این شهرستان ایجاد شده است. 

وی گفت: تسهیلات مشاغل خانگی در قالب پشتیبان به طرح‌ها در حوزه‌های صنعت، معدن، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی و فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت شده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.