کد خبر : 30271
دیدگاه‌ها برای ۴۹ کیلو زعفران تقلبی در داورزن کشف شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 - 19:40
-

۴۹ کیلو زعفران تقلبی در داورزن کشف شد

فرمانده انتظامی داورزن گفت: با تلاش ماموران پلیس ۴۹ کیلوگرم زعفران تقلبی در ایستگاه بازرسی این شهرستان در ورودی خراسان رضوی کشف و سه متهم نیز دستگیر شدند. سرهنگ ستاد اکبر محمدآبادی با بیان این مطلب افزود: ماموران ایستگاه بازرسی “کاهک”، هنگام کنترل خودروهای عبوری مسیر داورزن – مشهد به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵

فرمانده انتظامی داورزن گفت: با تلاش ماموران پلیس ۴۹ کیلوگرم زعفران تقلبی در ایستگاه بازرسی این شهرستان در ورودی خراسان رضوی کشف و سه متهم نیز دستگیر شدند.

سرهنگ ستاد اکبر محمدآبادی با بیان این مطلب افزود: ماموران ایستگاه بازرسی “کاهک”، هنگام کنترل خودروهای عبوری مسیر داورزن – مشهد به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی اظهار داشت: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضایی و در بازرسی از خودرو مزبور، ۴۹ کیلوگرم زعفران تقلبی را، که به شکل بسیار ماهرانه ای با رنگآمیزی صنعتی به شکل زعفران درآمده و بسته بندی شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی داورزن گفت: شهروندان هنگام خرید زعفران از فروشگاه های معتبر و همراه با اخذ فاکتور اقدام به خرید این کالا کنند و هرگونه موارد مشکوک در این خصوص را با شماره گیری تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.