کد خبر : 26481
دیدگاه‌ها برای ۵۳۵۲ هکتار از اراضی جوین برای اجرای طرح‌های کشاورزی واگذار شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 13 اردیبهشت 1399 - 13:39
-

۵۳۵۲ هکتار از اراضی جوین برای اجرای طرح‌های کشاورزی واگذار شد

ایرنا مدیر جهاد کشاورزی جوین گفت: در راستای جهش تولید پنج هزار و ۳۵۲ هکتار از اراضی این شهرستان برای اجرای طرح‌های کشاورزی و غیرکشاورزی به بخش خصوصی واگذار شد. علیرضا هاشم‌آبادی با بیان این مطلب افزود: این اراضی برای تحقق جهش تولید در طرح‌های مختلف کشاورزی، دام‌پروری، پرورش گاوهای شیری و مزرعه پرورش شترمرغ اختصاص

ایرنا

مدیر جهاد کشاورزی جوین گفت: در راستای جهش تولید پنج هزار و ۳۵۲ هکتار از اراضی این شهرستان برای اجرای طرح‌های کشاورزی و غیرکشاورزی به بخش خصوصی واگذار شد.

علیرضا هاشم‌آبادی با بیان این مطلب افزود: این اراضی برای تحقق جهش تولید در طرح‌های مختلف کشاورزی، دام‌پروری، پرورش گاوهای شیری و مزرعه پرورش شترمرغ اختصاص یافته است.

وی اضافه کرد: بر مبنای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی ممنوع است اما قانون‌گذار در شرایطی خاص و با توجه به نیاز کشور در حوزه تولید و اشتغال، این اقدام را مشروط به رعایت ضوابطی پذیرفته است.

او ادامه داد: شهرستان جوین با دارا بودن بیش از ۵۰ هزار هکتار اراضی قابل‌کشت زراعی و باغی یکی از قطب‌های کشاورزی در تولید محصولات راهبردی همچون گندم و دانه روغنی کلزاست.

شهرستان جوین ۱۲ هزار بهره‌بردار در بخش‌های کشاورزی، باغداری، دام‌پروری و طیور دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.