کد خبر : 25693
دیدگاه‌ها برای ۶۲ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون در جوین جذب شد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 اسفند 1398 - 9:32
-

۶۲ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون در جوین جذب شد

ایرنا ۶۲ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون برای نوسازی ادوات کشاورزی شهرستان جوین امسال جذب شد. مدیر جهاد کشاورزی جوین با بیان این مطلب گفت: این تسهیلات صرف خرید ۱۳۰ دستگاه تراکتور، کمباین و ادوات کشاورزی جهت افزایش ضریب مکانیزاسیون کشاورزی شهرستان و افزایش عملکرد محصولات شده است. علیرضا هاشم‌آبادی افزود: کاهش هزینه‌های تولید،ارتقای بهره‌وری و

ایرنا

۶۲ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون برای نوسازی ادوات کشاورزی شهرستان جوین امسال جذب شد.

مدیر جهاد کشاورزی جوین با بیان این مطلب گفت: این تسهیلات صرف خرید ۱۳۰ دستگاه تراکتور، کمباین و ادوات کشاورزی جهت افزایش ضریب مکانیزاسیون کشاورزی شهرستان و افزایش عملکرد محصولات شده است.

علیرضا هاشم‌آبادی افزود: کاهش هزینه‌های تولید،ارتقای بهره‌وری و نوسازی ماشین‌آلات مکانیزه و ناوگان مورد استفاده در اراضی و حفاظت از منابع آب و خاک از اهداف ارائۀ تسهیلات مکانیزاسیون به کشاورزان به شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: تسهیلات مکانیزاسیون سبب می‌شود با جایگزینی ادوات کشاورزی جدید از بکارگیری تراکتورها و کمباین‌های فرسوده که میزان ریزش بالایی در برداشت محصول دارند جلوگیری شود.

مدیر جهاد کشاورزی جوین گفت: شهرستان جوین با دارا بودن بیش از ۵۰ هزار هکتار اراضی قابل کشت زراعی و باغی یکی از قطب‌های کشاورزی خراسان رضوی در تولید محصولات راهبردی همچون گندم و دانۀ روغنی کلزاست.

شهرستان جوین ۱۲ هزار بهره‌بردار در بخش‌های کشاورزی، باغداری، دامپروری و طیور دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.