کد خبر : 2921
دیدگاه‌ها برای از ۸۰ تماس تلفنی تنها ۳ مورد منجر به عملیات می شود بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مهر 1393 - 11:04
-

از ۸۰ تماس تلفنی تنها ۳ مورد منجر به عملیات می شود

سبزواریان.کام: مدیر عامل سازمان آتش نشانی سبزوار گفت: با استراژی طرح ریزی شده تا سال ۹۵ تبدیل به مرکز ایده‌آل استان خواهیم شد. مهدی احمدی راد در گفتگو با بصیرِ سبزوار، اظهار داشت: در راستا ارتقای سطح کیفی و کمی سازمان، ۵۷ هدف خرد و کلان در نظر گرفته شده که شاخص های مالی پرسنلی و

atashneshani125سبزواریان.کام: مدیر عامل سازمان آتش نشانی سبزوار گفت: با استراژی طرح ریزی شده تا سال ۹۵ تبدیل به مرکز ایده‌آل استان خواهیم شد.

مهدی احمدی راد در گفتگو با بصیرِ سبزوار، اظهار داشت: در راستا ارتقای سطح کیفی و کمی سازمان، ۵۷ هدف خرد و کلان در نظر گرفته شده که شاخص های مالی پرسنلی و آموزشی در اولویت های سازمان قرار دارند.

وی ادامه داد: در حال حاضر در سبزوار چهار ایستگاه آتش نشانی وجود دارد که با توجه به استاندارد هر ۵۰ هزار نفر یک ایستگاه نیاز به ساخت و تجهیز یک ایستگاه دیگر در سطح شهر داریم.

وی همچنین تصریح کرد : مطابق استاندارد ها در هر ۱۲ هزار و ۵۰۰ متر باید شیر هیدرانت نصب شود که این رقم برای سبزوار ۲۵ عدد است وبرای رسیدن به مطلوب ۲۵ شیر دیگر نیاز است.

احمدی راد مهمترین معضل سازمان آتش نشانی را عدم وجود نردبان هیرولیک عنوان کرد و افزود: نردبان هیدرولیک رویای آتشنشان ها است.
وی با اشاره به هزینه ۳۰ میلیارد ریالی نردبان هیدرولیک بیان کرد: خوشبختانه از محل جرائم کمیسیون ماده ۱۰۰ منبعی برای خرید در نظر گرفته شده و امیدواریم تا ۲ سال آینده این نردبان را برای سازمان تهیه کنیم.

وی تصریح کرد: میانگین رسیدن به محل حادثه ۴ دقیقه است که مطابق استاندارها است و درصددیم با آموزش و اقدامات این زمان را به ۳ دقیقه کاهش دهیم.
احمدی محدودیت در پرسنل را از کمبودهای سازمان آتش نشانی عنوان و بیان کرد: امیدواریم در سال آینده با جذب نیرو این مشکل مرتفع گردد.

وی یادآور شد : به طور میانگین ۸۰ مورد تماس تلفنی با سازمان آتش نشانی برقرار می شود که از این تعداد ۲ تا ۳ مورد منجر به اعزام نیرو و انجام عملیات می شود.

وی بیان کرد: از این تعداد ۱۰ تا ۱۵ مورد تماس های اشتباه است و ۱۰ تا ۱۵ مورد دیگر نیز تماس هایی است که قطع می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.