کد خبر : 2919
دیدگاه‌ها برای سرشماری کشاورزی در سبزوار آغاز شد بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 مهر 1393 - 11:29
-

سرشماری کشاورزی در سبزوار آغاز شد

سبزواریان.کام: همزمان با سراسر کشور زنگ سرشماری کشاورزی با حضور فرماندار سبزوار در یکی از مدارس به صدا در آمد. در این مراسم که در آموزشگاه شاهد ۷ واقع در توحید شهر برگزار شد معاون استاندار و فرماندار سبزوار، مدیر آموزش و پرورش و مدیر جهاد کشاورزی و جمعی از مسؤولان حضور داشتند. مدیر آموزش و

sarshomari-keshavarzi01سبزواریان.کام: همزمان با سراسر کشور زنگ سرشماری کشاورزی با حضور فرماندار سبزوار در یکی از مدارس به صدا در آمد.

در این مراسم که در آموزشگاه شاهد ۷ واقع در توحید شهر برگزار شد معاون استاندار و فرماندار سبزوار، مدیر آموزش و پرورش و مدیر جهاد کشاورزی و جمعی از مسؤولان حضور داشتند.

مدیر آموزش و پرورش سبزوار با مهم دانستن اطلاعات و آمار در اهداف دولت گفت: سرشماری کشاورزی نیز در راستای رسیدن به اهداف دولت طراحی شده است .

مرتضی بینش از تمام مردم به خصوص روستائیان خواست با ارائه ی اطاعات دقیق کشاورزی در راستای تحقق اهداف دولت گام بردارند.

در ادامه ی این مراسم، مسؤولان با حضور در گلخانه ی  این آموزشگاه  از نحوه ی آشنایی با گل ها و قلمه زدن و پیوند زدن گل و گیاه توسط دانش آموزان دیدن کردند.

فرماندار سبزوار نیز با تأکید بر کاربردی کردن فعالیت ها در مدارس گفت: انجام این گونه فعالیت ها نیازی است که در آموزش و پرورش کمتر توجه شده است.

احمد برادران تأکید کرد: باید مدارس با تعامل با یک دیگر از فعالیت ها و اقدامات کاربردی همدیگر برای دانش آموزان استفاده نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.