کد خبر : 3591
دیدگاه‌ها برای آماده‌باش ایستگاه‌های آتش‌نشانی سبزوار همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 آبان 1393 - 22:15
-

آماده‌باش ایستگاه‌های آتش‌نشانی سبزوار همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی

سبزواریان.کام: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی سبزوار از آماده‌باش چهار ایستگاه آتش‌نشانی این شهرستان همزمان با روز تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد. به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، مهدی احمدی‌راد در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیک بودن روزهای تاسوعای و عاشورا حسینی اظهار کرد: در همان روزهای آغاز ماه محرم

atashneshani125سبزواریان.کام: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی سبزوار از آماده‌باش چهار ایستگاه آتش‌نشانی این شهرستان همزمان با روز تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، مهدی احمدی‌راد در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیک بودن روزهای تاسوعای و عاشورا حسینی اظهار کرد: در همان روزهای آغاز ماه محرم با هماهنگی‌های صورت گرفته با مجموعه مدیریت بحران شهرستان توصیه‌های ایمنی به هیئت‌های عزدارای ارائه شد که خوشبختانه با اجرای این توصیه‌ها در این مدت شاهد بروز حادثه در هیئت‌های عزاداری نبوده‌ایم.

وی با بیان اینکه در این مدت به برخی هیئت‌های مذهبی متقاضی نیز خدمات خاصی ارائه شده است، تصریح کرد: به هیئت‌های عزادارای که متقاضی دریافت کپسول اطفای حریق بودند، این وسیله در اختیار آنان قرار گرفت تا از احتمال بروز حادثه کاهش یابد.

احمدی راد با اشاره به اینکه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی شاهد حرکت هیئت‌های عزادارای و برگزاری مراسم‌هایی مانند خیمه‌سوزان در شهرستان هستیم، یادآور شد: در این همین زمینه تمهیدات ویژه‌ای برای جلوگیری از حوادث احتمالی اندیشیده شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی سبزوار افزود: از هیئت‌های عزاداری که مراسم خیمه‌سوزان را برگزار می‌کنند خواسته شده تا موارد ایمنی را رعایت کنند و فاصله‌های ایمنی را با محل خیمه‌سوزان داشته باشند.

احمدی راد با اشاره به اینکه هماهنگی‌هایی نیز با سازمان‌های امدادی در راستای ارائه خدمات با زائران حضرت رضا(ع) در سطح محورهای مواصلاتی صورت گرفته، افزود: در همین راستا در صورت نیاز سازمان‌های امدادی مانند اورژانس ۱۱۵ و هلال احمر تیم‌های نجات و اطفای حریق ما برای ارائه کمک به آنان اعزام می‌شوند.

وی افزود: چهار ایستگاه آتش‌نشانی،۱۲ دستگاه خودروی اطفای حریق و نجات و بیش از ۳۰ آتش نشان در این روزها در خدمت هموطنان و همشهریان عزیز هستند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی سبزوار گفت: در روزهای تاسوعا و عاشورا نیز یک باب ایستگاه صلواتی به همت پرسنل آتش‌نشانی در مسیر تردد هیئت‌های عزاداری مستقر می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.