تاریخ انتشار : شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 22:27
-

مهدی مقصودی

موردی برای تردید

از شروع به کار شهردار تاکنون: خیابان شهید نظیف، بخشی از بزرگراه پیامبر اعظم، خیابان آرمان شمالی، حاشیه کال عیدگاه، و بخشی از بلوار شهدای هسته‌ای آسفالت شده و بقیه آسفالت تعدادی کوچه و لکه‌گیری بوده است.

شهردار سبزوار گفته است:

«شهرداری به همت کارکنان و کارگران زحمتکش در ۹ ماه اخیر اقدام به آسفالت معابر خاکی کرده، به طوری که در این مدت رکورد اجرای عملیات آسفالت معابر شهری در ۱۰ سال اخیر توسط مدیریت فعلی شهری شکسته شده است… شهرداری با تکیه بر توان داخلی، درآمدزایی پایدار و جذب قیر با همراهی فرماندار ویژه شهرستان، اقدام به آسفالت بیش از ۳۴۰ هزار متر مربع از معابر شهری نموده است.»

جالب است بدانید که شروع به کار شهردار فعلی سبزوار، هفتم مرداد ماه سال گذشته بوده است و صحبت‌های فوق نوزدهم فروردین ماه سال جاری در یک برنامه رادیویی مطرح شده است است یعنی مدت مسئولیت ایشان در زمان گفتگو کمتر از نه ماه و در حقیقت هشت ماه و دوازده روز بوده است.

سال گذشته و در شش ماهه دوم سال کارخانه آسفالت شهرداری سبزوار تعطیل بوده است؛ در نتیجه ادعای شهردار مبنی بر آسفالت ۳۴۰هزار متر مربع از معابر سطح شهر باید در پنج ماه و دوازده روز اتفاق افتاده باشد؛ اگر روز‌های تعطیل و چند روز ابتدایی شروع به کار شهردار را هم از این تعداد کم کنیم به اعداد کمتری می‌رسیم.

در تاریخ پنجم آذر ماه سال گذشته شهردار اعلام کرده بود که از ۱۷مرداد تا ۲۸آبان ۱۰۰هزار متر مربع از معابر سطح شهر آسفالت شده است؛ با این عدد دویست و چهل هزار متر مربع آسفالت ادعایی شهردار در چهار ماه انتهایی سال صورت پذیرفته است که سه ماه از آن کارخانه تعطیل بوده است!

از شروع به کار شهردار تاکنون: خیابان شهید نظیف، بخشی از بزرگراه پیامبر اعظم، خیابان آرمان شمالی، حاشیه کال عیدگاه، و بخشی از بلوار شهدای هسته‌ای آسفالت شده و بقیه آسفالت تعدادی کوچه و لکه‌گیری بوده است.

از موارد فوق می‌توان ۳۴۰هزار متر مربع آسفالت ادعای شهردار را مورد تردید قرار داد؛ شهردار سبزوار اگر به گفته‌های خود باور دارد اسناد خرید قیر در دوران مسئولیت خود و نیز فهرست کوچه‌ها‌، معابر و خیابان‌هایی که در این دوره آسفالت شده است را به‌صورت شفاف و دقیق اعلام کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.