کد خبر : 9777
دیدگاه‌ها برای اداره تعاون جوین رتبه اول دبیرخانه کارگروه اشتغال استان را کسب کرد بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 شهریور 1394 - 8:42
-

اداره تعاون جوین رتبه اول دبیرخانه کارگروه اشتغال استان را کسب کرد

سبزواریان: مراسم گرامیداشت هفته تعاون، با حضور مسئولین و جمعی از تعاونی های سطح شهرستان جوین در محل سالن اجتماعات شهدای دولت فرمانداری این شهرستان برگزار شد. رئیس اداره تعاون و کار و رفاه و امور اجتماعی جوین در این مراسم با اشاره به اینکه اداره تعاون جوین رتبه اول دبیرخانه کارگروه اشتغال استان را

jovein-farmandari-jalase01سبزواریان: مراسم گرامیداشت هفته تعاون، با حضور مسئولین و جمعی از تعاونی های سطح شهرستان جوین در محل سالن اجتماعات شهدای دولت فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره تعاون و کار و رفاه و امور اجتماعی جوین در این مراسم با اشاره به اینکه اداره تعاون جوین رتبه اول دبیرخانه کارگروه اشتغال استان را کسب کرده است، گفت: در سال جاری نزدیک به ۱ میلیارد ریال وام اشتغال به اعضای تعاونی ها و سایر مشاغل تولیدی وام پرداخت کرده ایم.

یزدی در ادامه با اشاره به نقش تعاونی ها در توسعه شهرستان، اظهار داشت: ما به دنبال ایجاد تعاونی توسعه و عمران شهرستان هستیم و امیداواریم که شورای شهرستان و دیگر تعاونی ها در این امر مهم ما را یاری کنند

معاونت فرمانداری جوین نیز در این همایش تعاونی ها گفت : سرمایه گذاری ، اشتغال و تولید یکی از جنبه های تعاونی ها است.

عادلی فر افزود: تعاون و فرهنگ تعاونی موجب می شود که توانایی های افراد در یک جمع کنار هم قرار گرفته و از سرمایه های کوچک یک سرمایه بزرگ تشکیل شود ، و در واقع تعاونی ها ظرفیت بسیار خوبی برای کاهش فقر و توسعه اقتصادی در یک جامعه است.

لازم به ذکر است در پایان از تعاونی های برتر شهرستان با اهداء لوح تقدیر قدر دانی به عمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.