کد خبر : 11980
دیدگاه‌ها برای اشتغال ۲۹۰۰ مددجوی کمیته امداد در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 بهمن 1394 - 18:57
-

اشتغال ۲۹۰۰ مددجوی کمیته امداد در سبزوار

سبزواریان: سرپرست کمیته امداد سبزوار از اشتغال بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ مددجوی در این شهرستان خبر داد. محمد صانعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد ایجاد فرهنگ اشتغالزایی و توانمندسازی مددجویان زیرپوشش است، اظهار کرد: اساسی‌ترین سیاست این نهاد فراهم کردن زمینه‌های آموزش و پرداخت

komite-emdad01سبزواریان: سرپرست کمیته امداد سبزوار از اشتغال بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ مددجوی در این شهرستان خبر داد.

محمد صانعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد ایجاد فرهنگ اشتغالزایی و توانمندسازی مددجویان زیرپوشش است، اظهار کرد: اساسی‌ترین سیاست این نهاد فراهم کردن زمینه‌های آموزش و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی برای مددجویان است که خوشبختانه در ۱۰ ماه نخست امسال بیش‌ از ۲ هزار و ۹۰۰ مددجو در سبزوار اشتغال یافتند.

وی با بیان اینکه طرح خودکفایی و اشتغالزایی کمیته امداد برای نخستین‌بار با هدف زمینه‌سازی اشتغال برای مددجویان اجرایی شده بود، افزود: در کمیته امداد سبزوار بالغ بر ۱۲ هزار و ۵۰۰ خانوار با جمعیت بیش از ۲۱ هزار نفر زیر پوشش قرار دارند که از این میزان یک‌هزار و ۱۵۰ نفر زنان مطلقه و نیز بیش از ۱۰ هزار نفر آنها دارای سن بالای ۶۰ سال است.

سرپرست کمیته امداد سبزوار ادامه داد: در ۱۰ ماه گذشته بیش از ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال وام‌های اشتغالزایی به مددجویان پرداخت شده که طبق آخرین آمار بالغ بر ۸ هزار نفر از افراد نیازمند و زیر پوشش این نهاد توانایی اشتغالزایی دارند.

وی با بیان اینکه در این مدت زمان بیش از ۴ میلیارد ریال کمک‌های مردمی از سوی خیران دریافت شده است، بیان کرد: تمامی کمک‌های مردمی این نهاد از محل‌ صندوق‌های صدقات، زکات و سایر کمک‌های نیکوکاران برای اهدا به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد سبزوار دریافت شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.