کد خبر : 5818
دیدگاه‌ها برای افتتاح مرکز پروتز درمانگاه امام خمینی(ره) سبزوار در دهه مبارک فجر بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 بهمن 1393 - 20:04
-

افتتاح مرکز پروتز درمانگاه امام خمینی(ره) سبزوار در دهه مبارک فجر

سبزواریان: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از افتتاح مرکز پروتز درمانگاه امام خمینی(ره) سبزوار در دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد. به گزارش فارس، سیدمجتی احمدی ظهر امروز در حاشیه بازدید از مرکز توانبخشی مستقر در منطقه مانور درمان اضطراری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهرستان سبزوار تنها شهرستان استان است

helal-ahmarسبزواریان: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از افتتاح مرکز پروتز درمانگاه امام خمینی(ره) سبزوار در دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس، سیدمجتی احمدی ظهر امروز در حاشیه بازدید از مرکز توانبخشی مستقر در منطقه مانور درمان اضطراری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شهرستان سبزوار تنها شهرستان استان است که توانایی ارائه خدمات اورترز(ارائه خدمات به بیماران دارای نقص عضو) را دارد، اظهار داشت: با توجه به توانایی این مرکز و نیاز سنجی صورت گرفته مرکز پروتز مستقر در این درمانگاه نیز همزمان با دهه مبارک فجر راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه با افتتاح این مرکز متقاضیان به دریافت خدمات بخش پروتز(ساخت دست وپای مصنوعی) نیازی به سفر به مشهد و یا مراکز استان‌های دیگر ندارند، تصریح کرد: با راه‌اندازی این مرکز بیماران قطع نخاعی، جانبازان و بیماران دارای قطع عضو نیز می‌توانند از خدمات این بخش بهره‌مند شوند.

احمدی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر تنها سازمان ارائه‌دهنده خدمات اورترز و پروتز در بخش دولتی در کشور است، ادامه داد: تعرفه‌ای که جمعیت هلال احمر در این بخش از متقاضیان دریافت می‌کند یک سوم ارزان‌تر از هزینه‌هایی است که مراکز خصوصی برای ارائه این خدمات دریافت می‌کنند.

مدیرعامل جمعیتش هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به طرح توسعه مراکز توانبخشی در استان ادامه داد: با توجه به نیاز استان و متقاضیان در هر شهرستان استان یک مرکز راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: در همین راستا با برنامه‌ریزی صورت گرفته مرکز فیزیوتراپی توانبخشی در قوچان و مرکز اورترز در تربت حیدریه در صورت تامین مکان راه‌اندازی می‌شود.

احمدی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر از دهه ۴۰ مسئولیت ارائه خدمات توانبخشی و ارتوپدی را برعهده داشته است، یادآور شد: جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی دومین مجموعه‌ای است که در استان‌های کشور متولی ارائه این خدمات به هموطنان شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.