کد خبر : 29077
دیدگاه‌ها برای افزایش وزش باد و کاهش دمای هوا در خراسان رضوی پیش‌بینی شده است بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مهر 1400 - 0:32
-

افزایش وزش باد و کاهش دمای هوا در خراسان رضوی پیش‌بینی شده است

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: وزش باد از پنجشنبه شب تا اواسط هفته آینده پدیده غالب جوی در این استان خواهد بود و در اکثر نقاط استان افزایش سرعت باد به ویژه در ساعات بعدازظهر را خواهیم داشت. زهرا عنایتی افزود: همچنین برای مناطق بادخیز غرب، جنوب و بخش هایی از شمال این

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: وزش باد از پنجشنبه شب تا اواسط هفته آینده پدیده غالب جوی در این استان خواهد بود و در اکثر نقاط استان افزایش سرعت باد به ویژه در ساعات بعدازظهر را خواهیم داشت.

زهرا عنایتی افزود: همچنین برای مناطق بادخیز غرب، جنوب و بخش هایی از شمال این استان، گاهی وزش باد شدید همراه با گردوخاک با احتمال بروز خسارت، کاهش دید و کیفیت هوا پیش‌بینی شده است.
وی ادامه داد: کاهش دمای هوا نیز تا اواسط هفته آینده در این استان ادامه خواهد داشت بطوری که بیشینه دمای هوای روزانه چهار تا ۶ درجه و کمینه دمای هوای شبانه ۶ تا هشت درجه سلسیوس کاهش پیدا می کند.
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: همچنین انتظار می رود در مناطق سردسیر و کوهستانی استان کمینه دمای هوای شبانه برای شنبه شب و یکشنبه شب در ساعاتی به کمتر از پنج درجه سلسیوس هم برسد.
وی با بیان اینکه دمای هوای مشهد روز گذشته بین ۱۴ تا ۲۸ درجه سلسیوس در نوسان بود افزود: دمای هوای مشهد ظهر امروز ۲۶ درجه بود که امشب ۱۲ درجه پیش‌بینی می شود.
عنایتی ادامه داد: همچنین بیشینه دمای هوای مشهد ظهر جمعه ۲۴ درجه و کمینه آن جمعه شب ۱۰ درجه سلسیوس و همچنین ظهر شنبه ۲۱ درجه و شنبه شب هم هشت درجه سلسیوس خواهد بود.
وی گفت: قوچان با کمینه دمای هوای هفت درجه سلسیوس و مه‌ولات با بیشینه دمای هوای ۳۶ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهرهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان سبزوار با سرعت ۵۸ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.