کد خبر : 5222
دیدگاه‌ها برای اهدای بسته های کمک آموزشی ایمنی به کودکان آتش نشان سبزواری بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 دی 1393 - 16:46
-

اهدای بسته های کمک آموزشی ایمنی به کودکان آتش نشان سبزواری

سبزواریان: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار از اهدای بسته های کمک آموزشی ایمنی به کودکان آتش نشان سبزواری خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مهدی احمدی راد با اعلام این خبر افزود: با آموزش صحیح اصول ایمنی و آتش نشانی می توان به شیوه های ساده و مناسب از

kodak-atashneshan01سبزواریان: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار از اهدای بسته های کمک آموزشی ایمنی به کودکان آتش نشان سبزواری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مهدی احمدی راد با اعلام این خبر افزود: با آموزش صحیح اصول ایمنی و آتش نشانی می توان به شیوه های ساده و مناسب از بروز بسیاری از آسیب هایی که کودک را تهدید می کند، پیشگیری کرد.

وی با بیان اینکه در آموزش این مهارت ها کودکان نیاز دارند مفاهیم را درک کنند و به تمرین مهارت ها بپردازند، اظهار داشت: استفاده از وسایل آموزشی به یادگیری کودکان کمک زیادی می کند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار تصریح کرد: در این راستا سازمان برای فرهنگ سازی نقش ایمنی و پیشگیری؛ یکهزار بسته کمک آموزشی را برای کودکان مهدها و دانش آموزان مقطع ابتدایی ( گروه الف و ب ) تهیه نموده است.

احمدی راد گفت: مهدکودک ها و مدارس ابتدایی سبزوار که برای آموزش به سازمان آتش نشانی مراجعه می کنند؛ پس از آموزش های لازم با شماره های اضطراری ، محیط آتش نشانی و کمک های امدادی آشنا می شوند و سپس این بسته ها را دریافت می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.