کد خبر : 9205
دیدگاه‌ها برای تیم دوچرخه کوهستان آتش نشانی سبزوار در راه ارمنستان بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مرداد 1394 - 23:57
-

تیم دوچرخه کوهستان آتش نشانی سبزوار در راه ارمنستان

سبزواریان: مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار از اعزام تیم دو نفره دوچرخه کوهستان این سازمان برای فتح قله آراگتس بلندترین قله کشور ارمنستان خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مهدی احمدی راد با اعلام این خبر گفت: این قله دارای ۴ هزار و ۲۰۰ متر ارتفاع است و

ahmadi-rad-0سبزواریان: مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار از اعزام تیم دو نفره دوچرخه کوهستان این سازمان برای فتح قله آراگتس بلندترین قله کشور ارمنستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مهدی احمدی راد با اعلام این خبر گفت: این قله دارای ۴ هزار و ۲۰۰ متر ارتفاع است و آقایان محسن فیروزفر و علی ظفرمند که جزو برجسته ترین آتش نشانان سبزوار هستند، برای فتح این قله اعزام شدند.

وی با بیان اینکه این دو آتش نشان مدت هاست که برای اجرای این برنامه تمرینات فشرده و بسیاری را انجام داده اند، افزود: این برنامه با رکاب زدن از مرز شهر نوردوز در ایران شروع می شود و تا شهر آراگاتس که قله نیز در این شهر است ادامه پیدا می کند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار گفت: این سفر ۱۲ روز به طول خواهند انجامید و ان شاا… آتش نشانان پس از فتح قله و بازگشت مسیر با دوچرخه به کشور عزیزمان ایران باز می گردند.

احمدی راد همچنین به اعزام تیم نجات در ارتفاع آتش نشانی سبزوار به مسابقات کشوری شهرستان پلور در استان مازندران اشاره کرد و افزود: نجات ارتفاع در آتش نشانی یکی از تخصصی ترین نوع نجات محسوب می شود و آتش نشانان برای کسب مهارت این تخصص باید کلاس ها و دوره های مختلفی را پشت سر بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: تیم ۴ نفره آتش نشانی سبزوار متشکل از آقایان امیر صفوی، هادی برزگر، مهدی فاضلی و سرپرستی هادی سخایی که یک ماهی است جهت شرکت هر چه قدرتمند تر در این مسابقات سخت مشغول تمرین است، در این مسابقات شرکت می کنند

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار اضافه کرد: این مسابقات پنجشنبه و جمعه نهم و دهم مردادماه برگزار خواهد شد.

احمدی راد گفت: تیم نجات در ارتفاع سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار در یک دوره از این مسابقات موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.