کد خبر : 15869
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 شهریور 1397 - 7:51
-

اورژانس هوایی سبزوار جان پنج نفر را نجات داد

مسئول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: اورژانس هوایی این شهرستان با انتقال پنج مصدوم ناشی از واژگونی خودرو سمند در جاده سبزوار – شاهرود جان آنها را نجات داد. سعید فکور دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی این حادثه که در کیلومتر

مسئول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: اورژانس هوایی این شهرستان با انتقال پنج مصدوم ناشی از واژگونی خودرو سمند در جاده سبزوار – شاهرود جان آنها را نجات داد.

سعید فکور دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی این حادثه که در کیلومتر ۷۵ جاده سبزوار – شاهرود رخ داد به علت وخامت حال مصدومان و اعلام نیاز، اورژانس هوایی سبزوار سر صحنه حاضر شد.
وی اظهار داشت: مصدومان این حادثه پس از ارائه خدمات اولیه درمان به وسیله بالگرد به بیمارستان امدادی شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند.
۲۶ مرکز اورژانس شهری و روستایی با ۲۹ دستگاه آمبولانس و یک بالگرد خدمات درمانی را در شهرستان سبزوار به هموطنان ارائه می کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
امراله مهماندوست چهارشنبه , ۲۸ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹

با یک محاسبه سرانگشتی افراد بی سوادی مانند اینجانب هم مشخص می شود که فاصله بین شهرستان خنج تا شهرستانهای قیر و کارزین و فراشبند و مهر و لامرد و گراش و لار و جهرم (از مسیر راه جدید دیگ اشکن) از هر طرف کمتر حدود ۹۹ کیلومتر است اما شهرستان های لار و جهرم در گوشه ای از جنوب استان فارس قرار گرفته اند متاسفانه کسانی بر استان فارس و کشور ایران حکومت می کنند که آسایش مردم شهرستانهای جنوبی استان فارس برایشان مهم نیست اگر بود به جای شهرستانهای جهرم و لار بایستی شهرستان خنج را مرکز اورژانس هوایی شهرستانهای جنوبی استان فارس قرار می دادند

نظرات بسته شده است.