کد خبر : 8772
دیدگاه‌ها برای اگر زیاده ‌خواهی‌های غرب ادامه یابد توافق نمی‌کنیم بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 13 تیر 1394 - 18:32
-

اگر زیاده ‌خواهی‌های غرب ادامه یابد توافق نمی‌کنیم

mohseniسبزواریان: رییس کمیته امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر زیاده‌خواهی‌های غرب و آمریکا ادامه یابد توافق نمی‌کنیم. محمدرضا محسنی‌ثانی در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما افزود : غربی‌ها در زمینه مذاکرات لجاجت می‌کنند و اگر این زیاده‌خواهی‌ها ادامه یابد قطعا کشورهای غربی از این وضعیت پشیمان خواهند شد. نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی

mohseni05mohseniسبزواریان: رییس کمیته امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر زیاده‌خواهی‌های غرب و آمریکا ادامه یابد توافق نمی‌کنیم.

محمدرضا محسنی‌ثانی در مصاحبه با خبرگزاری صداوسیما افزود : غربی‌ها در زمینه مذاکرات لجاجت می‌کنند و اگر این زیاده‌خواهی‌ها ادامه یابد قطعا کشورهای غربی از این وضعیت پشیمان خواهند شد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایران اسلامی به دنبال رسیدن به توافقی خوب و مثبت است گفت : ما توافقی را می‌پذیریم که همه خطوط قرمزمان در آن رعایت شده باشد و غرب هم باید این موضوع را بپذیرد.

محسنی‌ثانی با اشاره به اینکه متاسفانه کشورهای غربی و گروه ۱+۵ در طول مدت مذاکرات به دنبال باج دادن و باج گرفتن از کشورهای صهیونیستی و عربی بوده‌اند افزود : متاسفانه فرانسوی‌ها در این حوزه نقش مذاکره‌کننده بد را بازی می‌کنند مطالبی را در فضای رسانه‌ای مطرح می‌کنند که خلاف واقع مذاکرات است.

وی گفت : ما برای اجرا و ادامه برنامه‌های هسته‌ای مصمم هستیم و اگر توافقی صورت نگیرد جمهوری اسلامی ایران با قدرت و سرعت به برنامه هسته‌ای خود ادامه می‌دهد و به تکمیل حلقه‌های برنامه هسته‌ای خود می‌پردازد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.