کد خبر : 3321
دیدگاه‌ها برای باید سپاس گزار نعمت سلامت و امنیت در کشور باشیم بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 مهر 1393 - 18:20
-

باید سپاس گزار نعمت سلامت و امنیت در کشور باشیم

سبزواریان.کام: معاون استاندار و فرماندار شهرستان سبزوار گفت: باید سپاس گزار نعمت امنیت و سلامت در کشور باشیم. احمد برادران در مراسم افتتاح نمایشگاه بصیرت که به همت اداره ی اطلاعات و آموزش و پرورش سبزوار در محل  دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار برگزار شده است با بیان این مطلب افزود: امنیت مقوله ای است که

namayeshgah-basiratسبزواریان.کام: معاون استاندار و فرماندار شهرستان سبزوار گفت: باید سپاس گزار نعمت امنیت و سلامت در کشور باشیم.

احمد برادران در مراسم افتتاح نمایشگاه بصیرت که به همت اداره ی اطلاعات و آموزش و پرورش سبزوار در محل  دانشگاه آزاد اسلامی سبزوار برگزار شده است با بیان این مطلب افزود: امنیت مقوله ای است که مختص یک جایگاه خاص نبوده و در همه ی زمینه ها باید وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: باید امنیت علاوه بر موضوع نظامی و انتظامی در مقوله های اجتماعی، اقتصادی، سلامت و حتی آموزش فراهم شود.

وی  حضور دشمنان در قالب های مختلف را یاد آور شد و ادامه داد: متاسفانه برخی خاکریزها ی آموزشی کشور توسط دشمن  فتح شده که باید با بصیرت و دانایی  جلو پیشرفت  آنان گرفته شود.

وی به مجاهدت های خاموش ۳۰ساله ی سربازان گمنام  امام زمان(عج) اشاره کرد و ادامه داد: امنیت کشور مرهون تلاش این عزیزان  است.

فرماندار سبزوار آموزش و پرورش را در نوک پیکان تهاجم دشمن دانست و گفت: معلمان با استفاده از کلاس های توجیهی با انواع تهاجم  دشمن با حربه های مختلف  آشنایی پیدا کنند.

در ادامه ی این مراسم که با حضور مسؤولان ادارات شهرستان سبزوار همراه بود، نمایشگاه بصیرت افتتاح گردید.

در این نمایشگاه ۲۰۰ تابلو با عناوین انجمن منحرفه ی حجتیه و اقدامات آنان، فرقه ی ضاله ی بهائیت و جریان شناسی نفاق و گروه های تروریستی  به نمایش درآمده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.