کد خبر : 12090
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 بهمن 1394 - 22:40
-

با تامین اعتبار احداث ایستگاه شماره ۵ آتش نشانی سبزوار آغاز شد

سبزواریان: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار از آغاز احداث ایستگاه شماره ۵ آتش نشانی این شهر خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مهدی احمدی راد افزود: ساخت ایستگاه های آتش نشانی همیشه جزو برنامه های بزرگ در سازمان های آتش نشانی است که البته تعداد ایستگاه های مورد نیاز

istgah-5-atashneshaniسبزواریان: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار از آغاز احداث ایستگاه شماره ۵ آتش نشانی این شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مهدی احمدی راد افزود: ساخت ایستگاه های آتش نشانی همیشه جزو برنامه های بزرگ در سازمان های آتش نشانی است که البته تعداد ایستگاه های مورد نیاز هر شهر را بر اساس وسعت جغرافیایی و جمعیت آن شهر مشخص می کند.

وی اظهار داشت: با توجه به گسترش سریع جمعیت و وسعت شهری سبزوار نیاز ساخت ایستگاه جدید بسیار لازم و ضروری به نظر می رسید که با پیگیری های لازم، بالاخره ایستگاه شماره ۵ آتش نشانی سبزوار در خیابان باهنر(چهل متری دوم) جانمایی شد و اردیبهشت ماه امسال کلنگ احداث آن به زمین خورد.

احمدی راد بیان کرد: پس از کلنگ زنی و طی مراحل قانونی واگذاری پروژه به پیمانکار واجدالشرایط و برنده مناقصه ، هفتم مهر ماه همزمان با روز ایمنی و آتش نشانی، پروژه ساخت ایستگاه شماره ۵ آغاز و کار تا مرحله اسکلت به خوبی پیشرفت که متاسفانه به دلیل وجود مشکلات مالی این پروژه به مدت یک ماه تعطیل شد و ادامه کار را با توجه به وضعیت مالی بسیار سخت کرد.

او تصریح کرد: خوشبختانه پس از تلاش های لازم و مساعدت امور مالی شهرداری و اخذ تسهیلاتی بانکی ساخت ایستگاه جدید آتش نشانی از سر گرفته شد.

احمدی راد اضافه کرد: ساخت پنجمین ایستگاه آتش نشانی سبزوار با رفع مشکلات مالی، اخذ تسهیلات مالی و تامین اعتبار تا سه ماه آینده به پایان خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار در پایان از دکتر طالبی شهردار و معاونین شهرداری، مجموعه امور مالی و رییس بانک شهر که تمام تلاش خود را برای از سرگیری ساخت ایستگاه ۵ که خدمت دیگری به شهروندان فهیم سبزواری است، به کار بردند، تقدیر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ناشناس سه شنبه , ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۷:۴۲

خسته نباشند اما جناب فرماندار و دیگر مسئولان لطفا به فکر چهار تا کتابخانه در سبزوار هم باشند شهرمان از این نظر بسیار بسیار عقب است و این شایسته شهر تاریخی و فرهنگی سبزوار نیست. مثلا ساخت کتابخانه مرکزی شهر را جدی تر پیگیری کنند تا ساخته شود. خیلی شهرهای کوچکتر از سبزوار در حال ساخت کتابخانه مرکزی هستند اما ما هنوز هیچ کاری نکردیم. سبزوار این همه دانشگاه و دانشجو دارد خیلی بد است که یک کتابخانه مرکزی نداشته باشد تا پاسخگوی این همه دانشجو باشد. ان شا الله با پیگیری مسئولان مرحله او کتابخانه مرکزی دهه فجر سال آینده افتتاح شود.

نظرات بسته شده است.