کد خبر : 5826
دیدگاه‌ها برای با همدلی چهارمین عنوان قهرمانی را کسب کردیم بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 17 بهمن 1393 - 19:59
-

با همدلی چهارمین عنوان قهرمانی را کسب کردیم

سبزواریان: سرمربی تیم هندبال بانوان ثامن الحجج(ع) سبزوار گفت: با همدلی و انسجام تیمی توانستیم برای چهارمین سال متوالی عنوان قهرمانی لیگ برتر کشور را کسب کنیم. ˈناهید غارسیˈ روز جمعه پس از پیروزی تیمش بر تیم هیات هندبال طرقبه شاندیز در سبزوار طی گفت و گو با ایرنا افزود: تمرینات مداوم، اردوهای طولانی مدت و

سبزواریان: سرمربی تیم هندبال بانوان ثامن الحجج(ع) سبزوار گفت: با همدلی و انسجام تیمی توانستیم برای چهارمین سال متوالی عنوان قهرمانی لیگ برتر کشور را کسب کنیم.

ˈناهید غارسیˈ روز جمعه پس از پیروزی تیمش بر تیم هیات هندبال طرقبه شاندیز در سبزوار طی گفت و گو با ایرنا افزود: تمرینات مداوم، اردوهای طولانی مدت و تجربه کاری موجب شد یک هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ برتر هندبال، قهرمانی تیم ثامن الحجج(ع) مسجل شود .

وی سطح لیگ امسال را نسبت به سال‌های گذشته بسیار بالاتر ذکر و بیان کرد: در لیگ امسال بازیکنان شاخص و با تجربه بطور یکسان در تیمها تقسیم شده و همه تیمهای حاضر در لیگ به یک اندازه از بازیکنان شاخص بهره می بردند.

او گفت: در لیگ امسال با هم قدرت شدن تیمها نتایج بازیها چون گذشته قابل پیش بینی نبود و همه تیمها با بازیکنان ملی و خوب آمده بودند.

سرمربی تیم هندبال بانوان ثامن الحجج(ع) سبزوار در خصوص دیدار تیمش مقابل هیات هندبال طرقبه شاندیز نیز اظهارداشت: نتیجه با اختلاف گل بیشتر را پیش بینی می کردیم.

وی در خصوص تیم حریف هم گفت: تیم هیات هندبال طرقبه شاندیز تیم جوانی است که دومین سال حضور در لیگ را تجربه می کند.

او ادامه داد: تیم هیات هندبال طرقبه شاندیز مقابل تیم باتجربه ثامن الحجج(ع) سبزوار خوب کار کرد.

سرمربی تیم هندبال بانوان ثامن الحجج (ع) سبزوار با اشاره به بازی هفته پایانی در اول اسفند ماه مقابل ذوب آهن اصفهان نیز گفت: هر چند نتیجه آن دیدار برای تیم ما تاثیری ندارد ولی با آمادگی کامل به مصاف می رویم.

غارسی افزود: سعی می کنیم بهترین بازی را مقابل ذوب آهن اصفهان ارائه داده و آن دیدار را هم با پیروزی تمام کنیم.

تیم هندبال بانوان ثامن الحجج(ع) سبزوار امروز جمعه هفدهم بهمن ماه میزبان تیم هیات هندبال طرقبه شاندیز بود و توانست با نتیجه ۳۲ بر ۱۹ پیروز شود.

تیم ثامن الحجج(ع) سبزوار پس از این پیروزی و در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابتهای لیگ برتر هندبال بانوان کشور با کسب ۲۳ امتیاز توانست عنوان قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.