کد خبر : 3317
دیدگاه‌ها برای برگزاری نخستین همایش کشوری معرفی ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 مهر 1393 - 1:48
-

برگزاری نخستین همایش کشوری معرفی ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری سبزوار

سبزواریان.کام: شرکت سرمایه گذاری بین المللی آفتاب شرق نخستین همایش کشوری معرفی ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری شهرستان سبزوار را برگزار می کند. به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، علی خسروی کیان مدیر عامل و رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری بین المللی آفتاب شرق با اعلام این خبر گفت :

sarmayegozari01سبزواریان.کام: شرکت سرمایه گذاری بین المللی آفتاب شرق نخستین همایش کشوری معرفی ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری شهرستان سبزوار را برگزار می کند.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، علی خسروی کیان مدیر عامل و رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری بین المللی آفتاب شرق با اعلام این خبر گفت : تمام مجوزهای لازم برای برگزاری این همایش دریافت شده است و تلاش می شود در نیمه دوم سال جاری این همایش در فضایی مدرن و باشکوه و با رویکرد معرفی ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذاران در شهرستان سبزوار برگزار شود.

وی با اشاره به این گفته مدیر اجرائی مرکز خدمات سرمایه گذاری خراسان رضوی که چندین سال است همایشی برای معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری در استان برگزار نشده است گفت : با توجه به پتانسیل های فراوان اقتصادی ،فرهنگی ،اجتماعی ،نیروی انسانی و گردشگری سبزوار و همچنین منویات رهبری و سیاست های کلان اقتصادی نظام جمهوری اسلامی تلاش در زمینه جذب سرمایه گذاران ضرورتی انکار ناپذیر برای شهرستان سبزوار است.

خسروی کیان در ادامه افزود : در حال حاضر رقابت تنگاتنگی بین شهرستان های مختلف کشور برای اشاعه فرهنگ جلب و حمایت از سرمایه گذاران شکل گرفته است . چنانچه بخواهیم در این شرایط در زمینه جذب سرمایه گذاران تعلل کنیم دچار عقب ماندگی زیادی در مقایسه با سایر مناطق کشور خواهیم شد.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری بین المللی آفتاب شرق با ذکر این واقعیت که اقتصاد و امنیت دو مولفه لازم و ملزوم هم هستند گفت: گر چه خوشبختانه کشور و به خصوص منطقه سبزوار از نظر امنیت دارای ثبات قابل قبولی است، اما در شهرستان مواردی از قبیل بیکاری و نرخ بالای مهاجرت نیروی انسانی کارآمد را شاهد هستیم که چنانچه برای رفع آن تدبیری اندیشیده نشود به تدریج تبعات امنیتی غیر قابل گریز آن آشکار شده و در نتیجه آن به ظرفیت های اقتصادی بالفعل و بالقوه موجود هم ضرباتی وارد خواهد شد.

خسروی کیان افزود: اعتقاد راسخ داریم که سرمایه گذاری مقدمه کارآفرینی و اشتغال است، لذا برای رفع بیکاری و پیشگیری از بروز تبعات بیکاری نیروهای فعال و جوان باید تلاش کنیم ضمن شناسایی ظرفیت ها ،امکانات و استعداد های بالقوه نسبت به اعمال مدیریت دقیق و کارآمد برای توسعه کارآفرینی و جذب مشارکت حداکثری شهروندان در فعالیت های اقتصادی هر آنچه را لازم است انجام دهیم.

وی با عنوان این که آینده اقتصادی کشور و میزان رونق کسب و کار را با توجه به شرایط موجود در داخل و خارج از مرزها روشن و امید بخش می بینم گفت : در حال حاضر اقتصاد یکی از اولویت های طراز اول کشور است و سعی ما در شهرستان باید این باشد که سهم سبزوار را در آینده اقتصاد کشور حفظ و تا سطح مطلوب ارتقاء ببخشیم . راه رسیدن به جایگاه و سهم اقتصادی مطلوب هم استفاده از ظرفیت ها و جذب مشارکت های مردمی و سرمایه های داخل و خارج از کشور است.

خسروی کیان در ادامه افزود : برگزاری همایش معرفی ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری شهرستان سبزوار نیاز به چند ماه کار مداوم و سخت یک تیم منسجم و خلاق و خوش فکر دارد که در حال حاضر مقدمات کار برای شناسایی جامعه هدف آغاز شده است.

وی افزود: ما تلاش داریم در مرحله اول نسبت به شناسایی و جذب حداکثری سبزواری هایی که در سر تاسر کشور و یا خارج از کشور فعالیت اقتصادی موفق داشته و یا به سرمایه های کلان و مناصب مدیریتی دسترسی دارند پرداخته و بعد تلاش کنیم جذابیت های سرمایه گذاری شهرستان را به عموم کسانی که توان و ظرفیت سرمایه گذاری دارند معرفی کنیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری بین المللی آفتاب شرق با اشاره به شرایط خوب به وجود آمده در شهرداری سبزوار برای حرکت در جهت جذب سرمایه گذاران ، همکاری و حمایت همه نهادهای اداری و اجرایی شهرستان از جمله فرمانداری ،شهرداری ، شورای شهر و سایر دستگاه ها و به خصوص رسانه ها را شرط لازم برای موفقت در راه پیش روی همایش در شهرستان دانست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.