کد خبر : 11286
دیدگاه‌ها برای برگزاری یادواره ۴۳ شهید مفقودالاثر سبزوار با عنوان «پلاک‌های گمشده» بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 آذر 1394 - 21:37
-

برگزاری یادواره ۴۳ شهید مفقودالاثر سبزوار با عنوان «پلاک‌های گمشده»

سبزواریان: یادواره ۴۳ شهید مفقودالاثر سبزوار با عنوان «پلاک‌های گمشده» همزمان با ۲۴ آذرماه با حضور معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این شهرستان برگزار می‌شود. به گزارش ایکنا، ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار با همکاری حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیا(ص) همزمان با ۲۴ آذر، یادواره ۴۳ شهید مفقودالاثر و شهدای گمنام این شهرستان

pelak-gomshode01سبزواریان: یادواره ۴۳ شهید مفقودالاثر سبزوار با عنوان «پلاک‌های گمشده» همزمان با ۲۴ آذرماه با حضور معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این شهرستان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار با همکاری حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیا(ص) همزمان با ۲۴ آذر، یادواره ۴۳ شهید مفقودالاثر و شهدای گمنام این شهرستان را با عنوان «پلاک‌های گمشده» با حضور سردار رسول ثنایی‌راد، معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می‌کند.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که در مصلی نماز جمعه واقع در جنب آرامگاه اصلی شهرستان بعد از نماز مغرب و عشاء با مجری‌گری سید جواد هاشمی و با حضور شاه‌مرادی، بازیگر سینمای دفاع مقدس تدارک دیده شده است، خانواده معظم شهدا نیز حضور خواهند داشت.

یادآور می‌شود، سردار سیداحمد میرطاهری، مسئول تفحص لشکر ۲۷ محمد رسول‌الله(ص) در این مراسم به روایت خاطرات جبهه و جنگ می‌پردازد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.