کد خبر : 31312
دیدگاه‌ها برای بستری‌های ناشی از کرونا در غرب خراسان رضوی به شکل محسوسی کاهش یافته است بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 اردیبهشت 1401 - 13:29
-

بستری‌های ناشی از کرونا در غرب خراسان رضوی به شکل محسوسی کاهش یافته است

کاهش بستری‌های ناشی از کرونا در سبزوار

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با همراهی و همکاری شهروندان و تلاش بی‌وقفه مدافعان سلامت در خدمت‌رسانی به بیماران موارد ابتلا و بستری ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در حوزه این دانشگاه واقع در غرب خراسان رضوی کاهش محسوسی یافته است.

دکتر محمد سالاری روز چهارشنبه در بازدید از مراکز درمانی سبزوار افزود: هم اکنون حدود ۱۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان واسعی شهرستان سبزوار بستری هستند و ابتلا به کرونا در منطقه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نسبت به هفته‌های گذشته ۷۰ درصد کاهش یافته است.

وی ادامه داد: هم اینک شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار براساس آخرین رنگ‌بندی وزارت بهداشت در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: کاهش موارد ابتلا به کرونا به معنای پایان این بیماری نیست و افزایش ایمنی بدن از طریق واکسیناسیون، باعث کاهش بیماری می‌شود از این رو از تمامی افرادی که تاکنون واکسن دریافت نکرده‌اند و یا واکسیناسیون آنها کامل نشده است درخواست می‌شود برای حفظ سلامت خود، خانواده و جامعه به مراکز واکسیناسیون مراجعه و تزریق واکسن را در اسرع وقت انجام دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.