کد خبر : 2171
دیدگاه‌ها برای تقدیر از خیرین مدرسه ساز باعث تشویق آنان به ادامه این امر خیر خواهد شد. بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 شهریور 1393 - 10:39
-

تقدیر از خیرین مدرسه ساز باعث تشویق آنان به ادامه این امر خیر خواهد شد.

سبزواریان.کام: معاون توسعه و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار گفت: تقدیر از خیرین مدرسه ساز باعث تشویق آنان به ادامه این امر خیر خواهد شد. به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار، حسن محرابی در اولین جلسه ستاد بزرگداشت خیرین مدرسه ساز که در اواخر ماه شهریورسال جاری برگزار خواهد شد با

mehrabiسبزواریان.کام: معاون توسعه و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار گفت: تقدیر از خیرین مدرسه ساز باعث تشویق آنان به ادامه این امر خیر خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار، حسن محرابی در اولین جلسه ستاد بزرگداشت خیرین مدرسه ساز که در اواخر ماه شهریورسال جاری برگزار خواهد شد با بیان این مطلب افزود: باید مراسم بزرگداشت خیرین با شکوه و حضور مسئولان و مردم برگزار شود.

وی ادامه داد: آموزش و و پروش سبزوار نیز در نظر دارد این مراسم را با حضور خیرین مدرسه ساز و کسانی که توانایی کار در این حوزه را دارند برگزار نماید.

وی با اشاره به وجودفرسودگی ۴۰ درصد آموزشگاههای حال حاضر شهرستان سبزوار گفت: متاسفانه در برخی نقاط شهر تراکم دانش اموزی چندین برابر این نرخ در کل استان است .

معاون توسعه و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش سبزوار نقاط حاشیه ای شهر را یاد آور شد و گفت: بر این مبنا در شرق و جنوب شهر سبزوار علاوه بر کمبود فضای دانش آموزی با تراکم دانش آموز نیز مواجه هستیم .

وی با اشاره به ساخت ۳ باب واحد آموزشی توسط خانواده مشایخی در سبزوار خاطر نشان شد : در مراسم تقدیر از این خانواده و افتتاح یک واحد آموزشی توسط این خیربا همکاری این خانواده کلنگ احداث یک واحد آموزشی دیگر نیز به زمین زده خواهد شد.

حسن محرابی حضور خیرین مدرسه ساز را در مراسم بزرگداشت خیرین مدرسه ساز را یک فرصت عنوان کرد و افزود : حضور خیرینی از تهران در این مراسم می تواند فرصت سرمایه گذاری در امر مدرسه سازی را در این شهرستان فراهم آورد.

در ادامه این مراسم کمیته های ویژه ستاد بزرگداشت خیرین مدرسه ساز تشکیل و وظایف آنان بررسی و مورد توجه قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.