کد خبر : 6534
دیدگاه‌ها برای تیم والیبال شهرداری سبزوار؛ کاشمر را برد و صدر نشین شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1393 - 16:49
-

تیم والیبال شهرداری سبزوار؛ کاشمر را برد و صدر نشین شد

سبزواریان: سرمربی تیم والیبال شهرداری سبزوار گفت: از سری رقابت های لیگ برتر والیبال استان، تیم والیبال کاشمر هم حریف شهرداری سبزوار نشد و مقابل این تیم تن به شکست داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، یداله ازادواری اظهار داشت: در این دیدار که عصر پنجشنبه در محل سالن حجاب در سبزوار برگزار شد،

سبزواریان: سرمربی تیم والیبال شهرداری سبزوار گفت: از سری رقابت های لیگ برتر والیبال استان، تیم والیبال کاشمر هم حریف شهرداری سبزوار نشد و مقابل این تیم تن به شکست داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، یداله ازادواری اظهار داشت: در این دیدار که عصر پنجشنبه در محل سالن حجاب در سبزوار برگزار شد، تیم والیبال شهرداری سبزوار مقابل حریف خود با نتیجه سه بر صفر به برتری رسید.

وی افزود: در این دیدار تیم والیبال شهرداری در ست های اول، دوم و سوم با نتایج ۲۵ -۱۶، ۲۵-۲۲ و ۲۵ بر۱۹حریف خود را از پیش رو برداشت.

سرمربی تیم والیبال شهرداری سبزوار گفت: با این پیروزی تیم والیبال شهرداری سبزوار با کسب ۱۳ امتیاز در صدر گروه ۴ لیگ والیبال استان خراسان رضوی قرار گرفت و با اقتدار به مرحله بعد صعود کرد.

وی گفت: تیم های نیشابور، کاشمر، مشهد و جغتای نیز با کسب امتیازهای ، ۱۱، ۸، ۳ و ۳ به ترتیب در رده های دوم تا پنجم این گروه قرار گرفتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.