کد خبر : 9544
دیدگاه‌ها برای معرفی نفرات برتر بانوان اتومبیلران در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 31 مرداد 1394 - 17:01
-

معرفی نفرات برتر بانوان اتومبیلران در سبزوار

سبزواریان: مسئول ورزش اداره فرهنگی هنری شهرداری سبزوار از معرفی نفرات برتر بانوان اتومبیلران (اسلالوم) در سبزوار خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، یداله آزادواری گفت: این دوره از مسابقات به همت هیات موتورسواری و اتومبیلرانی و همکاری اداره فرهنگی هنری شهرداری سبزوار برای نخستین بار در سبزوار روز گذشته با حضور ۲۵

سبزواریان: مسئول ورزش اداره فرهنگی هنری شهرداری سبزوار از معرفی نفرات برتر بانوان اتومبیلران (اسلالوم) در سبزوار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، یداله آزادواری گفت: این دوره از مسابقات به همت هیات موتورسواری و اتومبیلرانی و همکاری اداره فرهنگی هنری شهرداری سبزوار برای نخستین بار در سبزوار روز گذشته با حضور ۲۵ شرکت کننده بانو در محل پارک بانوان برگزار شد.

وی همچنین افزود: دراین مسابقه شرکت کنندگان در دو کلاس ۱۳۰۰ و ۱۸۰۰ سی سی استاندارد با هم به رقابت پرداختند که در پایان در کلاس ۱۳۰۰ سی سی خانم ها فرزانه عربشاهی، فریبا اکرامی پور و لیلا سادات الداغی به ترتیب عناوین اول تا سوم را از آن خود کردند.

آزادواری گفت: در کلاس ۱۸۰۰ سی سی هم فریده جمالی اول، طاهره علوی دانا دوم و میترا حاج شمسایی سوم شدند.

مسئول ورزش اداره فرهنگی هنری شهرداری سبزوار گفت: اسلالوم یک رشته از ورزش پرهیجان اتومبیلرانی است که در آن ورزشکار مهارت های فردی خود را در رانندگی به نمایش می گذارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.