کد خبر : 9785
دیدگاه‌ها برای ثبت‌نام سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در سبزوار تا دهم مهرماه بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 شهریور 1394 - 9:18
-

ثبت‌نام سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در سبزوار تا دهم مهرماه

سبزواریان: ثبت نام سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در سبزوار به صورت حضوری و غیر حضوری تا دهم مهرماه ادامه دارد. محمد صفرپور، مسئول اداره کل اوقاف و امور خیریه سبزوار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، گفت: ثبت‌نام سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در سبزوار از ۱۰ شهریورماه آغاز شده و تا

ovghaf01سبزواریان: ثبت نام سی‌وهشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در سبزوار به صورت حضوری و غیر حضوری تا دهم مهرماه ادامه دارد.

محمد صفرپور، مسئول اداره کل اوقاف و امور خیریه سبزوار در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، گفت: ثبت‌نام سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در سبزوار از ۱۰ شهریورماه آغاز شده و تا ۱۰ مهرماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه فرماندار، رئیس ستاد مسابقات قرآن کریم و طرح تربیت حافظان قرآن کریم در شهرستان است، ابراز کرد: هزینه مرحله اول مسابقات بر عهده کمیته‌های تعیین شده بوده و در مراحل بعدی هزینه‌های اجرایی برعهده اداره کل اوقاف و امور خیریه است.

مسئول اداره کل اوقاف و امور خیریه سبزوار در ادامه با اشاره به اینکه سهمیه امسال شهرستان سبزوار برای ثبت‌نام مسابقات قریب به ۲۴ هزارنفر است، افزود: از این تعداد، حدود ۱۸ هزار نفر از شهر و شش هزار نفر از اهالی روستا هستند.

وی اضافه کرد: تعداد سه هزار و ۳۳ متسابق قرآنی در شهرستان خوشاب شرکت می‌کنند که از این میزان ۴۵۵ نفر سهمیه مناطق شهری و ۸۵ درصد به تعداد دو هزار ۵۷۸ نفر روستاهای شهرستان خوشاب را شامل می‌شود.

صفرپور با بیان اینکه مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم تخصصی قرآن برگزار می‌شود، بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام به صورت غیرحضوری با شماره تلفن‌های ۰۹۳۳۵۷۵۳۷۹ و ۰۵۱۴۴۴۵۰۸۳۴ تماس گیرند، همچنین برای ثبت‌نام حضوری باید به اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار و مرکز قرآنی امامزاده شعیب(ع) مراجعه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.