کد خبر : 11738
دیدگاه‌ها برای جریمه شش میلیارد و ۸۳۸ میلیون ریالی برای متخلفان اقتصادی در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 دی 1394 - 18:56
-

جریمه شش میلیارد و ۸۳۸ میلیون ریالی برای متخلفان اقتصادی در سبزوار

سبزواریان: رئیس شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز سبزوار گفت : شش میلیارد و ۸۳۸ میلیون ریال جریمه نقدی از ابتدای سال جاری تاکنون برای متخلفان عرصه اقتصادی در این شهرستان صادر شده است. جواد ثوابی در گفت و گو با ایرنا افزود : این میزان جریمه نقدی مربوط به یکهزار و ۷۴۵ فقره پرونده

tazirat01سبزواریان: رئیس شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز سبزوار گفت : شش میلیارد و ۸۳۸ میلیون ریال جریمه نقدی از ابتدای سال جاری تاکنون برای متخلفان عرصه اقتصادی در این شهرستان صادر شده است.

جواد ثوابی در گفت و گو با ایرنا افزود : این میزان جریمه نقدی مربوط به یکهزار و ۷۴۵ فقره پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز ، دارو ،درمان و دامپزشکی بوده است.

وی اظهار داشت : در این مدت در مجموع یکهزار و ۸۰۲ فقره گزارش از بازرسان اتاق اصناف و صنعت و معدن و تجارت سبزوار برای رسیدگی به این اداره واصل شده است.

وی ادامه داد : ۹۷ درصد پرونده های واصله امسال اداره تعزیرات حکومتی سبزوار مختومه شده و مابقی در حال طی مراحل قانونی است.

سرپرست اداره تعزیرات حکومتی سبزوار بیشترین پرونده های واصله را با تعداد یکهزار و ۳۶۷ فقره مربوط به بخش کالا و خدمات عنوان کرد و گفت : پرونده های مزبور مربوط به عدم درج قیمت و صدور فاکتور ، گرانفروشی و تقلب بوده است.

ثوابی بیشترین پرونده های قاچاق کالا و ارز در شهرستان سبزوار را نیز به ترتیب شامل پوشاک ، تلفن همراه و لوازم آرایشی و بهداشتی ذکر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.