کد خبر : 31001
دیدگاه‌ها برای حمایت از شرکت‌های فناور مورد توجه دانشگاه حکیم در سبزوار است بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 فروردین 1401 - 17:49
-

حمایت از شرکت‌های فناور مورد توجه دانشگاه حکیم در سبزوار است

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری گفت: توسعه و حمایت از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در راستای تحقق شعار سال مورد توجه این دانشگاه قرار گرفته است. دکتر محمد علی زنگنه اسدی افزود: یکی از الزامات تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرین، حمایت و توسعه شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و تجاری‌سازی فناوری های تولید شده اعضای هیائت علمی

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری گفت: توسعه و حمایت از شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در راستای تحقق شعار سال مورد توجه این دانشگاه قرار گرفته است.

دکتر محمد علی زنگنه اسدی افزود: یکی از الزامات تولید دانش‌بنیان و اشتغال آفرین، حمایت و توسعه شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان و تجاری‌سازی فناوری های تولید شده اعضای هیائت علمی است.

وی اظهار داشت: مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه حکیم سبزواری از قطب‌های اقتصاد دانش بنیان منطقه  است که در این مرکز پنج شرکت فعال دارای محصول دانش‌بنیان بوده و سایر شرکت‌های مستقر در این مرکز، تولیدکننده فناوری‌های مختلفی در حوزه مهندسی برق، کامپیوتر و کشاورزی هستند.

رئیس دانشگاه حکیم سبزواری گفت: مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه با ارایه خدمات استقرار، خدمات مشاوره و کمک‌های مالی و تسهیلات بانکی زمینه را برای رشد ایده‌های فناورانه هموار نموده است.

دکتر زنگنه اسدی افزود: راه‌ندازی پردیس علم و فناوری دانشگاه از اهداف مهم دانشگاه حکیم سبزواری برای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ است.

وی تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های دانشگاه حکیم سبزواری در راستای تحقق شعار سال آموزش مبتنی بر کارآفرینی و مهارت افزایی و نیز برگزاری دوره‌های مکمل مهارت افزایی، رویدادهای فناوری مختلف و راه‌اندازی مراکز نوآوری شرکتی است.

 دکتر زنگنه اسدی افزود: مرکز کارآفرینی و نوآوری دانشگاه نیز فعالیت‌های مختلفی را در دست اجرا دارد که توسعه طرح‌های پژوهشی ارتباط با جامعه و صنعت یکی از آن موارد است که علاوه بر رفع نیازهای جامعه، مقدمه خوبی برای توانمندسازی دانشجویان و ورود آنها به محیط کار خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.