کد خبر : 9791
دیدگاه‌ها برای خدمات پست‌بانک باید در مناطق روستائی گسترش یابد بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 شهریور 1394 - 12:14
-

خدمات پست‌بانک باید در مناطق روستائی گسترش یابد

سبزواریان: رمضانعلی سبحانی‌فر، رئیس کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی مشکلات دفاتر ICT روستایی در سبزوار که با حضور مدیر امور شعب و توسعه بازار پست بانک برگزار شد در بخشی از اظهارات خود گفت: خدمات این بانک باید درمناطق روستائی کشور بیش از پیش گسترش یابد. به گزارش نیوز

sobhanifar01سبزواریان: رمضانعلی سبحانی‌فر، رئیس کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس شورای اسلامی در جلسه بررسی مشکلات دفاتر ICT روستایی در سبزوار که با حضور مدیر امور شعب و توسعه بازار پست بانک برگزار شد در بخشی از اظهارات خود گفت: خدمات این بانک باید درمناطق روستائی کشور بیش از پیش گسترش یابد.

به گزارش نیوز بانک، سبحانی‌فر ادامه داد: براساس برنامه پنجم توسعه، پست بانک ایران باید در مناطق روستائی ارائه خدمت کند و اگر قرار باشد این بانک فقط در مناطق شهری باشد درحقیقت به وظایف و برنامه‌ریزی صورت گرفته عمل نشده است.

وی افزود: بیش از ۳۰ درصد از جمعیت کشور روستائی هستند و پست‌بانک ایران باید بتواند به این قشر از جامعه ارائه خدمت کند.

سبحانی‌فر با بیان اینکه در پیشنویس برنامه ششم توسعه، ایران باید در زمینه ارتباطات به رتبه نخست منطقه در حوزه بانکداری و تجارت الکترونیک، سلامت بانکداری، خدمات دولتی و عمومی رسیده باشد تصریح کرد: در بخش دوم این برنامه به پست و پست بانک ایران به عنوان یکی از مهمترین ارکان ارتباطی تکلیف شده تا جایگاه خود را ارتقاء دهد.

نماینده مردم سبزوار درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز خدمات دستگاهها باید از طریق شبکه دولت به مردم ارائه شود عنوان کرد: متأسفانه برخی از دستگاهها هنوز در اتصال خود به این شبکه خودداری می‌کنند که باید این مشکلات برطرف شود.

وی در پایان تأکید کرد: باید به سمتی برویم که خدمات عمومی در مناطق کمتر توسعه یافته بیش از مناطق دیگر باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.